Середа, 23.05.2018, 04:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали колегії

Матеріали колегії відділу освіти РДА (30.01.2018 року)

Про підсумки роботи відділу освіти

районної державної адміністрації та

закладів освіти за 2017 рік та визначення

пріоритетних завдань на 2018 рік

 

Забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами закладів освіти є одним із основних напрямків роботи, що потребує постійного контролю з боку відділу освіти районної державної адміністрації та дирекцій закладів, адже якісний склад педагогів району у 2017/18 навчальному році слідуючий. Із 56 педагогічних працівників: 3 (5,35 %) - мають педагогічне звання; 8 (14,3 %) – педагоги вищої кваліфікаційної категорії; 20 (36 %) - І категорії; 11 (20 %) – ІІ категорії; 12 (21,4 %) - спеціалісти.

Гальмують процес розвитку освіти невирішені проблеми кадрового забезпечення. Не зменшується показник вчителів, які викладають предмет без відповідної фахової освіти (9 %). Найбільше таких вчителів у Агайманській, Любимівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів.

У 2017 році вперше державну підсумкову атестацію з усіх трьох предметів випускники 11 класів закладів загальної середньої освіти складали у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Усі 17 випускників писали сертифікаційну роботу з обов’язкового предмета – української мови, з математики роботу писали 6 учнів, тобто 35 % від загальної кількості, історію України традиційно обрала більшість випускників – 17 (100 %). Серед предметів на вибір перевагу біології надали 2 учні 11 класів, географії – також 2 (Новодмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів).

В цілому результати державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови вказують на нижчий рівень підготовки учнів, ніж у минулому році (24,4 % у 2017 році проти 43,5 %), при цьому середній кваліметричний показник з української мови по району становить 43,2 %. Надзвичайно низькі результати атестації з української мови у 2017 році показали учні Агайманської та Дружбівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів (21,3 %). Середній рівень випускників Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів становив 31,6 %. Тенденція до завищення балів річного оцінювання порівняно з результатами державної підсумкової атестації з української мови досить помітна (різниця у 24 % - Агайманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, близько 15 % - Дружбівська, Новодмитрівська загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів). Серед учнів перерахованих закладів загальної середньої освіти жоден не отримав результату достатнього та високого рівня.

З математики найгірше тести написали випускники Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (18,4 %, показники річного оцінювання завищені на 18,6 % відповідно), у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів показник рівня навчальних досягнень за результатами державної підсумкової атестації з математики дорівнює 36 %. На початковому рівні написали сертифікаційну роботу 4 учні Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Результати державної підсумкової атестації з історії України у всіх шкіл лежать у межах 31-37 %. Слід зазначити, що у всіх школах показник рівня навчальних досягнень за результатами річного оцінювання перевищує аналогічний показник за підсумками державної підсумкової атестації (від 1 % у Дружбівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів, до 41,2 % у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів). На початковому рівні написали роботу 2 учні (11 %) з Агайманської та Новодмитрівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів.

Державну підсумкову атестацію з географії складали 2 випускники Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (середній результат – 36 %). Однак лишається проблема завищеного оцінювання – різниця між рівнем навчальних досягнень за підсумками річного оцінювання та державної підсумкової атестації становить 55 %. При цьому за географічним профілем у 2016/17 навчальному році в Іванівському районі навчалися учні 11 класу лише у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. Учнів, що написали тести з географії на початковому рівні, у Іванівському районі немає.

З біології державну підсумкову атестацію складали 2 учні Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (середній результат – 36 %).

У 2017 році учні мали змогу обирати 3 предмети для складання державної підсумкової атестації, а 4 складати лише як зовнішнє незалежне оцінювання. Тому кількість учнів, що писали роботи на державну підсумкову атестацію та на зовнішнє незалежне оцінювання відрізняється. Так, з математики тести зовнішнього незалежного оцінювання писали 6 учнів, з історії України - 17, з географії роботу писали 3 учні, з біології - 2.

З української мови поріг «склав-не склав» не змогли подолати 7 випускників (41 %, при відповідному середньому показнику по області 9 %, і для загальноосвітніх шкіл по області – 13,5 %), найкращі результати лежать в інтервалі 120-140 балів. Серед осіб, що не подолали бар’єр: 4 учні Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, 3 – Агайманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. У Дружбівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів 2 учні, хоча і подолали поріг, отримали низький результат (у інтервалі 100-120 балів).

З математики не подолали поріг 4 учнів (67 %, при середньому по області – 22,5 % або ж 27,8 % для загальноосвітніх шкіл області) з Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (4 учні). Жоден учень Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів не зміг набрати вище 120 балів.

З історії України зовнішнє незалежне оцінювання не склали 3 учні (17,6 %, при середньому по області 16 % або 20,57 % для загальноосвітніх шкіл по області) з Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Найвищим по району був результат у інтервалі 140-160 балів, який отримав 1 учень (Агайманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів).

З метою соціального забезпечення дітей, особливо пільгових категорій забезпечуються одноразовим безкоштовним харчуванням (сніданком) 100 % дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування та 100 % дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям». Всі інші учні Агайманської, Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та Дружбівського навчально-виховного комплексу харчуються безкоштовно за кошти іншої субвенції, виділеної сільськими радами. У дошкільних навчальних закладах забезпечуються безкоштовним харчуванням 100 % дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 100 % дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», 100 % дітей учасників антитерористичної операції. Решта вихованців харчуються із розрахунком: 60 відсотків – за батьківські кошти та 40 відсотків – за кошти районного бюджету у міській місцевості; 40 відсотків – за батьківські кошти та 60 відсотків – з районного бюджету у сільській місцевості.

Ухвалено реформу про освіту. Реформа освіти – одне із ключових завдань Уряду. Розроблено новий законопроект про освіту, який розкриває можливості Нової української школи. У 2018 році всі першокласники підуть до Нової української школи. Наступний 2018 рік стане роком розвитку якісної освіти за рахунок створення опорних шкіл, переоснащення навчальних закладів і забезпечення їх матеріальних потреб. За основу буде взято педагогіку партнерства і співпраці між вчителем, учнем і батьками, які мають бути рівноправними учасниками освітнього процесу. Зміниться зміст навчання, викладання предметів. Нова школа буде співпрацювати з позашкільними закладами освіти, враховувати індивідуальні здібності учнів.

Виходячи із зазначеного вище, колегія відділу освіти районної державної адміністрації

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Визнати:

1.1. У цілому задовільною роботу відділу освіти районної державної адміністрації та закладів освіти за 2017 рік.

1.2. Пріоритетними напрямками діяльності в 2018 році:

- у зв’язку з новоствореною об’єднаною територіальною громадою сформувати повноцінну мережу закладів освіти шляхом створення системи закладів загальної середньої, дошкільної освіти, необхідної для надання високоякісних освітніх послуг, з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів;

- забезпечення якісних умов функціонування, підвищення ефективності використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів, які залучаються для забезпечення діяльності галузі;

- забезпечення доступу кожної дитини до дошкільної освіти;

- удосконалення системи методичного забезпечення закладів загальної середньої освіти та здійснення переоснащення навчальних кабінетів сучасним обладнанням з метою впровадження Концепції Нової української школи;

- створення інклюзивно-ресурсного центру, мережі класів з інклюзивною формою навчання, забезпечення підготовки фахівців для роботи в умовах інклюзії;

- залучення молодих спеціалістів до роботи у сільській місцевості на педагогічні посади;

- підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників у тому числі з метою якісного впровадження нового Державного стандарту початкової освіти;

- проведення капітальних ремонтів об’єктів освіти;

- збереження та розширення мережі гуртків у закладах загальної середньої освіти району;

- забезпечення патріотичного виховання школярів: виховання національної гідності, патріотизму, створення та забезпечення якісного функціонування мережі патріотичного виховання, якою охоплено 100 % школярів;

- оформлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками та свідоцтв про право власності на нерухоме майно.

2. Відділу освіти районної державної адміністрації:

2.1.Забезпечити функціонування влітку 2018 року тематичних англомовних змін у літніх таборах системи освіти.

2.2. При формуванні кадрового складу передбачити до 01 червня 2018 року організацію підвезення вчителів відповідного кваліфікаційного рівня.

3. Комунальній установі «Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів освіти, фізичної культури та спорту» з метою недопущення кредиторської заборгованості, порушень чинного законодавства, проводити щотижневий моніторинг стану виплати заробітної плати.

4. Керівникам закладів загальної середньої освіти:

4.1. Сприяти активному залученню до національно-патріотичного виховання дітей та молоді дитячих і молодіжних громадських організацій (об’єднань), використання їхнього досвіду, потенціалу, методів роботи у вихованні патріотів України.

4.2. Забезпечувати постійний фаховий психолого-педагогічний та соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

4.3. Започаткувати упродовж року співпрацю з Херсонським державним університетом щодо відбору професійно-орієнтованої учнівської молоді на здобуття вищої педагогічної освіти з подальшим працевлаштуванням у сільській місцевості.

4.4. До 05 вересня 2018 року надати відділу освіти районної державної адміністрації інформацію про виконання цього рішення.

5. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації,

голова колегії Л.І.Шикуленко

 

 

 

 

 

 

Категорія: Матеріали колегії | Додав: Відділ (29.12.2017)
Переглядів: 36 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz