Понеділок, 20.11.2017, 14:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради при начальнику відділу освіти з керівниками закладів освіти (18.08.2017 року)

Іванівська районна державна адміністрація

Відділ освіти

 

18.08.2017

Нарада при начальнику відділу освіти

районної державної адміністрації з

керівниками закладів освіти

 

Про початок 2017/18 навчального року

в закладах освіти району та стан підготовки

до роботи в осінньо-зимовий період

2017/18 року

 

Основні зусилля при підготовці до 2017/18 навчального року спрямовано на забезпечення сталого функціонування закладів освіти, зокрема, проведення поточних та капітальних ремонтів, організації безперервного теплопостачання.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 02 серпня 2017 року № 388 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 24 липня 2017 року № 372 «Про організацію перевірки готовності закладів освіти до початку нового 2017/18 навчального року» створено комісію по перевірці готовності закладів освіти району. Відповідно до розпорядження 14-15 серпня 2017 року комісією у складі заступника голови районної державної адміністрації Максак Н.І., начальника відділу освіти Шикуленко Л.І., спеціаліста Іванівського районного сектору Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області Дробного І.В., спеціаліста Іванівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Бодак Л.М. перевірено готовність навчальних закладів району до 2017/18 навчального року.

Члени комісії перевірили проведення капітальних та поточних ремонтів, стан та обладнання харчоблоків, спортивних залів, внутрішніх та зовнішніх туалетів, прилеглих територій. Проаналізовано кадрове забезпечення навчальних закладів, забезпеченість їх підручниками.

З нового навчального року розпочнуть функціонувати 11 загальноосвітніх навчальних закладів. Два загальноосвітні навчальні заклади реорганізовано в навчально-виховні комплекси (Благодатненський та Дружбівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»).

Відповідно до попередньої мережі з 01 вересня 2017 року навчання розпочнуть 1158 учнів. Набір до 1 класів - 136 учнів, до 10 – 45.

Проведено поточні ремонти приміщень навчальних закладів району. Відремонтовано кабінети, класні кімнати, підсобні приміщення; пофарбовано віконні рами, двері, підлогу, парти; побілено стелі і стіни, поклеєні шпалери.

За кошти іншої субвенції проведено поточний ремонт туалету, замінено сантехніку у Агайманській загальноосвітній школі І-ІІІ ступені (199 000 грн).

Відремонтовано підлогу спортивних залів у Воскресенській, Любимівській загальноосвітніх школа І-ІІІ ступенів. За кошти місцевого бюджету замінено огорожі Іванівської гімназії (опорного закладу) освітнього округу району – 150 000 грн, Трохимівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» (44 498 – інша субвенція).

До кінця року планується провести капітальний ремонт «Реконструкція покрівлі та фасадів Іванівської гімназії (опорного закладу) освітнього округу Іванівського району Херсонської області за адресою: вул. Таврійська, буд.1-б, смт Іванівка, Іванівський район, Херсонська область».

Розпочато капітальні ремонти по заміні вікон у Нововасилівському навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Іванівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 (693 864 грн і 1340,0 грн).

Проведено поточні ремонти усіх (3) котелень у загальноосвітніх навчальних закладах, очищено димоходи Дружбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

З метою сталого функціонування навчальних закладів відділом освіти районної державної адміністрації на постійному контролі тримається питання розрахунків за спожиту електроенергію. Встановлено лічильники електроенергії в їдальнях закладів освіти.

Усі (11) загальноосвітні навчальні заклади району облаштовані внутрішніми санвузлами.

У лютому 2017 року комунальною установою «Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів освіти, фізичної культури та спорту» Іванівської районної ради Херсонської області проведено тендер по закупівлі 245 тон вугілля кам’яного на суму 760 тис. грн. На даний момент наявність вугілля становить 120 тон (50 %).

Підвіз учнів до закладів освіти здійснюють 5 шкільних автобусів. Для придбання запчастин, шин виділено 150 000 грн та 120 000 грн на пальне.

Місцевим бюджетом передбачено кошти на перезарядку та придбання вогнегасників.

Придбано бойлер для Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, для Новосеменівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів буде закуплено електроплити.

Для Нововасилівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» придбано ноутбук, проектор, інтерактивну дошку.

Проблемними питаннями залишається ремонт та заміна каналізацій, спортивних залів, поповнення матеріально - технічної бази кабінетів, обладнання шкільних їдалень, у деяких навчальних закладах використовуються тимчасові проводки та кабелі.

Для учнів 4 і 7 класів Агайманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Трохимівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» за кошти іншої субвенції придбано підручники.

У зв’язку з переходом на українську мову навчання для учнів 2 класу Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів також будуть закуплені підручники.

Проблемним питанням залишається забезпеченість закладів освіти педагогічними кадрами, а саме: не вистачає фахівців іноземної мови, математики, фізики. Лише у Іванівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 з 1 вересня розпочне роботу молодий спеціаліст (вчитель іноземної мови).

Проведено поточні ремонти у дошкільних навчальних закладах: ремонти спалень, їдалень, коридорів. За кошти іншої субвенції замінено каналізацію та систему водопостачання у Агайманському дошкільному навчальному закладі. Замінено вікна у Благодатненському дошкільному навчальному закладі.

Слід відзначити найкращу підготовку до навчального року Агайманського, Воскресенського дошкільних навчальних закладів, Агайманської, Любимівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів.

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів необхідно забезпечити: підвіз учнів до загальноосвітніх навчальних закладів, які проживають за межею пішохідної доступності; харчування учнів пільгової категорії; медичний огляд школярів. Проаналізувати кадрове забезпечення.

 

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації Л.І.Шикуленко

 

За результатами наради при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації з керівниками закладів освіти дані

 

ДОРУЧЕННЯ:

 

1. Про початок 2017/18 навчального року в закладах освіти району та стан підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року.

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

1.1. Забезпечити: підвіз учнів до загальноосвітніх навчальних закладів, які проживають за межею пішохідної доступності; харчування учнів пільгової категорії; медичний огляд школярів.

                                                                             Термін – до 05 вересня 2017 року

1.2. Проаналізувати кадрове забезпечення.

Термін – до 25 серпня 2017 року

 

2. Про стан виконання доручень, даних на нарадах при начальнику відділу освіти з керівниками закладів освіти 25 квітня 2017 року, 30 грудня 2016 року.

 

Негуляєвій К.А.

2. Контролювати

доукомплектування Благодатненської, Дружбівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами;

укомплектування первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами комунального закладу «Іванівський дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки».

                                                                             Термін – до виконання

 

3. Про виконання наказу обласного відділення Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України від 11 травня 2017 року № 30 «Про підсумки проведення ІІІ туру Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів України „Козацький гарт 2017”.

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

3. Проаналізувати підсумки проведення Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів України „Козацький гарт 2017” з метою підвищення результативності.

                                                                               Термін – до 30 вересня 2017 року

 

4. Про виконання наказу управління освіти, науки та молоді обласної державної адміністрації від 22 червня 2017 року № 170 «Про підсумки проведення щорічної обласної Спартакіади учнів загальноосвітніх навчальних закладів 2016-2017 навчального року».

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

4. Розробити заходи щодо удосконалення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи.

                                                                             Термін – до 30 вересня 2017 року

 

5. Про розгляд інформації районного сектору Головного управління ДСНС України у Херсонській області від 20 липня 2017 року № 77/35/1457 про стан протипожежного захисту дошкільних навчальних закладів.

 

Негуляєвій К.А.

5. Перевірити виконання пропозицій, викладених у листі районного сектору Головного управління ДСНС України у Херсонській області від 20 липня 2017 року № 77/35/1457 про стан протипожежного захисту дошкільних навчальних закладів.

                   Термін – до 01 вересня 2017 року

 

6. Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб.

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

6.1. Довести лист Міністерства освіти та науки України від 04 липня 2017 року № 1/9-365 про вимоги щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» та методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб, затверджені Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 14 липня 2016 року № 2, педагогічним колективам.

Термін – терміново

 

6.2. У разі виникнення/або існування таких обставин, що підпадають під наявність потенційного чи реального конфлікту інтересів надати до відділу освіти районної державної адміністрації відповідну інформацію.

                   Термін – терміново за фактом

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації Л.І.Шикуленко

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (12.08.2017)
Переглядів: 14 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz