Понеділок, 19.11.2018, 12:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради при начальнику відділу освіти з керівниками закладів освіти 23.02.2018 року)

Про організацію харчування учнів у

Новодмитрівській загальноосвітній

школі І-ІІІ ступенів

 

Одним з першочергових завдань школи є організація збалансованого харчування дітей, адже від того як харчуються діти, залежить стан їх здоров’я. Сучасне навчання у школі вимагає високого розумового та фізичного навантаження й супроводжується значними енерговитратами. Здоров’я учнів постійно продовжує погіршуватись. На це впливає не тільки екологія, але і фактори, пов’язані з якістю харчування дітей. А тому організації якісного, збалансованого харчування, адміністрація школи надає особливої уваги. Правильний раціон впливає на працездатність дитини, а відтак і на рівень засвоєння корисної інформації.

Харчування дітей в Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів організовано у відповідності до вимог статті 25 Закону України «Про освіту», статті 5 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 116 «Про затвердження послуг харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» (із змінами) від 18 січня 2016 року № 16, постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» зі змінами від 06 серпня 2014 року № 353.

На підставі наказу від 05 вересня 2017 року № 57 «Про організацію харчування учнів школи в 2017/18 навчальному році» в школі організоване гаряче харчування, створена бракеражна комісія, визначено осіб, відповідальних за організацію харчування.

У 2017 році гарячим харчуванням безкоштовно були охоплені всі учні школи. На даний час харчуються всі учні 1-4 класів (34 особи) (50 % - бюджеті кошти, 50 % - кошти батьків). У лютому 2018 року за рахунок субвенції Новодмитрівської сільської ради усі учні школи будуть забезпечені безкоштовним харчуванням.

Вартість сніданку становить 11 грн.

Відповідальними за харчування ведеться контроль за формуванням та оновленням (за потреби) списків учнів, які підлягають пільговому харчуванню на основі поданих довідок із управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

В ході вивчення питання встановлено, що у школі документація з питань харчування школярів знаходиться в належному стані. Наявні нормативно-правові акти з питань організації харчування учнів, адміністрацією школи ведеться контроль за станом харчування учнів, проводиться аналіз цих питань на нарадах при директору, здійснюється постійний контроль за дотриманням працівником харчоблоку норм та правил щодо організації харчування дітей, сертифікацією отриманих продуктів, умовами та термінами їх зберігання.

На нарадах при директору розглянуто питання «Про стан харчування учнів у школі» (протокол від 29 вересня 2017 року № 6), «Про дотримання вимог щодо виконання норм харчування» (протокол від 28 січня 2018 року № 10).

Адміністрацією школи проводиться відповідна робота з метою забезпечення умов та організації харчування учнів. Бракеражна комісія здійснює контроль за якістю продуктів та дотриманням технологій приготування блюд. Розроблено та погоджено із Держпродспоживслужбою в Іванівському районі перспективне меню.

Харчування здійснюється згідно з графіком, складеним на початку навчального року. У шкільній їдальні є норми закладання продуктів, технологічні карти, таблиця термінів збереження продуктів тощо, ведуться журнали бракеражу сирої та готової продукції. Щоденні меню затверджуються директором. На окремому столі щоденно виставлено порції страв.

Шкільна їдальня на 85 посадочних місць забезпечує нормальний режим харчування учнів. Обідня зала має столи, стільці. В їдальні є умивальники для миття рук.

Продукти, що постачаються в школу, мають супровідні документи, що засвідчують їх походження, безпечність, якість, дату виготовлення, термін реалізації, умови зберігання (сертифікати якості, ветеринарні довідки). Облік та списання продуктів ведеться вчасно.

Кухар шкільної їдальні Стус О.В. має відповідну освіту. Вона та комірник школи Кідалов М.Є. пройшли медогляд та навчання по дотриманню санітарних норм та гігієни. Кухар дотримується вимог щодо збереження продуктів харчування, порціювання страв здійснюється відповідно до передбаченої норми. Порушень графіку видачі їжі, дотримання технології приготування та відхилень від норм виходу готових страв не виявлено.

Харчоблок і допоміжні приміщення в основному відповідають вимогам санітарних правил. Було проведено у вересні 2017 року ремонт каналізації у шкільній їдальні. Матеріально-технічний стан харчоблоку задовільний, він забезпечений кухонним та столовим інвентарем, посудом, миючими та дезінфікуючими засобами. Обладнання, кухонний інвентар використовується за призначенням. Посуд промаркований. Технологічне та холодильне обладнання в робочому стані. Працюють системи холодного та гарячого (бойлер) водопостачання. Не дивлячись на недостатнє фінансування здійснюються заходи по придбанню нового і ремонту діючого обладнання, закупівлі посуду, миючих та дезінфікуючих засобів.

Працівники вчасно проходять медогляд та допущені до роботи. Працівники дотримуються режиму харчування, технологічного процесу обробки продуктів (заготівля, зберігання сухих продуктів).

Щоденно відбираються добові проби страв, які зберігаються у спеціальній тарі в холодильнику.

Щороку в серпні проводиться огляд стану їдальні, робота водогону, наявність необхідного обладнання, робочих поверхонь, відведення води.

Питання щодо доцільності організованого гарячого харчування школярів, профілактики йододефіциту, культури харчування розглянуті на батьківських зборах, позакласних годинах. З метою підвищення санітарної культури та медичної освіченості працівників, учнів, батьків проводяться планові бесіди із залученням медичної сестри Перог Л.П. щодо питань профілактики харчових отруєнь, кишкових інфекцій.

В організації харчування учнів присутні й певні проблеми. Зростання цін не дозволяє забезпечити виконання норм харчування в повному обсязі, постійно проводити вітамінізацію харчування.

Виходячи з вищезазначеного

 

ПРОПОНУЮ:

 

Керівнику Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кидаловій В.В.:

1. До 15 березня 2018 року вжити заходів щодо збільшення кількості учнів 5-11 класів, які отримують гаряче харчування.

2. До 10 березня 2018 року залучити органи місцевого самоврядування (клопотати про виділення іншої субвенції) до поліпшення матеріально-технічної бази харчоблоку: придбання жарочної шафи, електром’ясорубки, заміни застарілого обладнання.

 

 

Провідний спеціаліст відділу освіти

районної державної адміністрації І.Б.Студзінська

 

Про стан травматизму учасників

освітнього процесу, створення

безпечних умов праці та навчання

в закладах освіти району

 

Відділом освіти районної державної адміністрації проаналізовано стан травматизму учасників освітнього процесу за 2017 рік, створення безпечних умов праці і навчання в закладах освіти.

Встановлено, що у всіх закладів проводиться належна робота щодо створення безпечних умов праці і навчання, профілактики травматизму.

У відповідності з вимогами статті 15 Закону України “Про охорону праці” в закладах призначені відповідальні за стан безпеки життєдіяльності, діяльність яких проводиться згідно з Положенням про службу охорони праці.

Заклади загальної середньої та дошкільної освіти в цілому забезпечені законодавчими та нормативними актами з питань безпеки життєдіяльності, здійснюється контроль щодо їх виконання.

Питання безпеки життєдіяльності, створення належних санітарно-гігієнічних умов, профілактики травматизму розглядаються на педагогічних радах закладів.

У терміни, визначені зазначеним Положенням, в закладах освіти району проводяться інструктажі з учасниками освітнього процесу з питань безпеки життєдіяльності, охорони праці.

Як результат, впродовж року не зареєстровано жодного нещасного випадку під час виконання трудових обов’язків з працівниками навчальних закладів району.

Загальна кількість нещасних випадків у побуті в порівнянні з минулим роком зменшилась (у 2016 році – 51, у 2017 – 44). Під час освітнього процесу не зафіксовано жодного випадку травматизму.

У 2017 році зареєстрований 1 випадок травматизму із смертельним наслідком із працівником Благодатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Гострою залишається проблема створення належних санітарно-гігієнічних умов у приміщеннях закладів загальної середньої освіти. У багатьох кабінетах, майстернях, спортивних залах не витримується повітряно-температурний режим, недостатнє забезпечення сучасним світлотехнічним обладнанням. Причиною погіршення штучного освітлення в приміщеннях закладів освіти є використання електроламп меншої потужності та несвоєчасна їх заміна.

У листопаді 2017 року проведена перезарядка 94 вогнегасників. Придбано 30 нових вогнегасника для закладів дошкільної освіти.

Суттєві недоліки мають місце в організації роботи з питань протипожежного захисту об’єктів освіти. Як показали перевірки стан протипожежного захисту будівель закладів залишається на низькому рівні. Найхарактернішими недоліками з питань пожежної безпеки є недостатня забезпеченість закладів первинними засобами пожежегасіння, несправний стан автоматичних систем протипожежної сигналізації, відсутність обробки горищ протипожежною сумішшю.

 

ПРОПОНУЮ:

 

Керівникам закладів дошкільної та загальної середньої освіти:

1. Терміново провести з здобувачами освіти та педагогічними працівниками інструктажі з питань дотримання вимог безпеки життєдіяльності в закладах, правил поведінки в позаурочний час, дотримання правил дорожнього руху.

2. У березні 2018 року на нарадах при керівнику (педагогічних радах) заслухати звіти про стан дотримання вимог законодавства в частині збереження життя і здоров’я здобувачів освіти та працівників закладів освіти, розробити та затвердити заходи по усуненню недоліків.

 

 

Інженер з охорони праці КУ

«Іванівський районний центр по

обслуговуванню закладів освіти,

фізичної культури та спорту» Іванівської

районної ради Херсонської області К.А.Негуляєва

 

 

ДОРУЧЕННЯ:

 

1. Про організацію харчування учнів у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

 

Кидаловій В.В.

1. Вжити заходів щодо збільшення кількості учнів 5-11 класів, які отримують гаряче харчування.

Термін – до 15 березня 2018 року

2. Залучити органи місцевого самоврядування (клопотати про виділення іншої субвенції) до поліпшення матеріально-технічної бази харчоблоку: придбання жарочної шафи, електром’ясорубки, заміни застарілого обладнання.

Термін – до 10 березня 2018 року

 

2. Про стан травматизму учасників освітнього процесу, створення безпечних умов праці та навчання в закладах освіти району.

 

Керівникам закладів дошкільної та

загальної середньої освіти

3. Провести з здобувачами освіти та педагогічними працівниками інструктажі з питань дотримання вимог безпеки життєдіяльності в закладах, правил поведінки в позаурочний час, дотримання правил дорожнього руху.

Термін – терміново

4. На нарадах при керівнику (педагогічних радах) заслухати звіти про стан дотримання вимог законодавства в частині збереження життя і здоров’я здобувачів освіти та працівників закладів освіти, розробити та затвердити заходи по усуненню недоліків.

Термін – у березні 2018 року

 

3. Про стан виконання доручень, даних на нараді при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації з керівниками закладів освіти 26 грудня 2017 року.

 

Негуляєвій К.А.

5. Контролювати стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами.

Термін – до виконання

6. Рекомендувати відділу освіти виконавчого комітету Іванівської селищної ради встановити контроль за укомплектування первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами комунального закладу «Іванівський дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки».

Термін – до 01 березня 2018 року

 

4. Про ознайомлення з листом Міністерства освіти і науки України від 31 січня 2018 року № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти».

 

Керівникам закладів

загальної середньої освіти

7. Ознайомити учасників освітнього процесу з листом Міністерства освіти і науки України від 31 січня 2018 року № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти».

 

Термін – до 01 березня 2018 року

 

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації Л.І.Шикуленко

 

 

 

 

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (23.02.2018)
Переглядів: 35 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz