Середа, 25.04.2018, 13:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради при начальнику відділу освіти з керівниками закладів освіти (24.10.2017 року)

Про стан виконання Інструкції з обліку дітей

і підлітків шкільного віку, затвердженої

постановою Кабінету Міністрів України

від 12 квітня 2000 року № 646, у загальноосвітніх

навчальних закладах району та ознайомлення

з Порядком ведення обліку дітей шкільного віку

та учнів, затвердженим постановою Кабінету

Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684

 

На виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, (далі – Інструкція) у серпні 2017 року в районі проведено облік дітей і підлітків шкільного віку від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2017 року виповнюється 5 років.

Рішеннями виконавчих комітетів сільських (селищної) рад визначено території обслуговування та закріплено за загальноосвітніми навчальними закладами району, утворено робочі групи для проведення обліку.

За станом на 21 серпня 2017 року на території району проживали 130 дітей п’ятирічного віку та 1613 дітей віком від 6 до 18 років. За результатами обліку видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 21 серпня 2017 року № 404 «Про затвердження списків обліку дітей та підлітків віком від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2017 року виповнюється 5 років, що проживають на території району, на 2017/18 навчальний рік».

Відповідно до пункту 10 Інструкції у загальноосвітніх навчальних закладах району за станом на 05 вересня 2017 року уточнено дані обліку дітей та підлітків віком від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2017 року виповнюється 5 років (додаток 1) та відомості про охоплення навчанням дітей шкільного віку (додаток 2).

Згідно з абзацом 2 пункту 7 Інструкції списки дітей та підлітків з вадами розумового та фізичного розвитку погоджені головою районної психолого-медико-педагогічної консультації. За станом на 05 вересня 2017 року дітей та підлітків з вадами розумового та фізичного розвитку віком від 6 до 18 років 38 осіб.

Поряд з тим, у ході обліку виявлено ряд недоліків:

- рішення виконавчого комітету Іванівської селищної ради про затвердження списків обліку видано після 15 серпня 2017 року;

- невчасно надано довідки про нове місце навчання учнів (Іванівська селищна рада, Любимівська, Новосеменівська сільські ради).

Зазначені недоліки вказують на те, що робота по формуванню та уточненню первинних списків дітей і підлітків шкільного віку покладена в основному на загальноосвітні навчальні заклади.

Урядом удосконалено нормативно-правове регулювання та механізм ведення обліку дітей шкільного віку та учнів з метою забезпечення здобуття ними загальної середньої освіти. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684 Порядок ведення обліку дітей шкільного віку та учнів. Документом, зокрема, передбачено, що ведення обліку дітей шкільного віку здійснюють районні, районні у містах держадміністрації та міські, селищні, сільські ради, у тому числі ОТГ, їх виконавчі органи із залученням відповідних територіальних органів Нацполіції та служб у справах дітей. Їм заборонено залучати працівників навчальних закладів до організації та ведення цього обліку. Таким чином вчителям більше не потрібно буде робити перепис дітей на території обслуговування, натомість навчальні заклади вестимуть облік учнів та здійснюватимуть контроль за відвідуванням ними навчальних занять.

Виходячи із наведеного

ПРОПОНУЮ:

1.Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

1.1. До 10 листопада 2017 року опрацювати в колективах та на батьківських зборах Порядок ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684.

1.2. У 2018 році при проведенні обліку учнів у встановлені терміни забезпечити виконання пунктів 10-13 Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684.

2. Керівникам загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів: Іванівської № 2 – Могилі В.А., Любимівської – Кобцю Ю.Д., Новосеменівської – Чернявській Ж.Е. до 05 листопада 2017 року надати відділу освіти районної державної адміністрації довідки з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту у іншому закладі, в повному обсязі.

 

Про стан антикорупційної роботи

щодо запобігання хабарництву в

закладах освіти району

 

Законодавством встановлено низку положень, що за змістом є обмеженнями та заборонами певних видів поведінки посадових осіб, а за своїм призначенням це - засоби запобігання корупції. Необхідно такі положення знати, розуміти та дотримуватись у своїй повсякденній діяльності. Крім того, законодавство встановлює низку вимог та процедур, спрямованих на запобігання корупції. Усі ці інструменти становлять комплекс антикорупційних механізмів, які виступають "бар'єрами" на шляху вчинення корупційних правопорушень.

Нормативна база стосовно даного питання досить широка: стаття 53 Конституції України, стаття 3 Закону України «Про освіту», стаття 6 Закону України «Про загальну середню освіту», постанова Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності», Указ Президента України від 20 березня 2009 року № 244/2008 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», доручення кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2008 року № 33023/19/1-08 «Про вжиття дієвих заходів щодо недопущення проявів хабарництва та корупції в галузі освіти», лист Міністерства внутрішніх справ України від 10 липня 2009 року № 13141/Єв «Про вжиті заходи щодо викриття службових зловживань та хабарництва в системі освіти», Порядок отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2002 року № 1222.

Протягом 2017 року проведено низку районних заходів для керівників закладів освіти заходів, а саме: у лютому – засідання «круглого столу» «Протидіяти корупції», у травні – семінар «Корупція та антикорупційна діяльність», у вересні – семінар «Окремі питання запобігання корупції».

Незважаючи на організовані профілактичні заходи, одним із найбільш проблемних питань залишаються правопорушення, пов’язані з отриманням неправомірної вигоди. Усі посадові особи повинні проаналізувати та оцінити ситуацію та визначити першочергові завдання, щоб кінцевим результатом стало викорінення злочинів, пов’язаних з хабарництвом.

ь до відділу освіти районної державної адміністрації надходять звернення з приводу безпідставного збору коштів з батьків, звинувачення окремих керівників у непрозорому та безконтрольному витрачанні як бюджетних, так і батьківських, спонсорських коштів, необ’єктивності в оцінюванні учнів, особливо, випускних класів, при розподілі педагогічного навантаження тощо.

З метою упередження фактів злочинного посягання на бюджетні кошти при проведенні поточних і капітальних ремонтів, під час закупівлі товарно-матеріальних цінностей необхідно суворо дотримуватися вимог чинного законодавства, діючих нормативно-правових документів, залучати до такої роботи органи громадського самоуправління, відповідних фахівців.

Забезпечити суворе дотримання вимог антикорупційного законодавства, вжиття заходів щодо викриття службових та фінансових зловживань, хабарництва, порушень норм педагогічної етики у підпорядкованих навчальних закладах. Адже вжиття невідкладних заходів щодо викорінення злочинів корисливої спрямованості, пов’язаних із отриманням неправомірної вигоди (хабарництвом), є одним з ключових завдань.

Тому, кожен, хто вагається брати чи не брати, має зрозуміти, що він ламає долю і собі, і своїм рідним і якщо не може жити по-іншому, то нехай звільняється.

 

Про стан роботи з забезпечення

пожежної безпеки в закладах освіти району

 

Відповідно до плану роботи відділу освіти проведено перевірку стану протипожежної безпеки у навчальних закладах району.

Персоналом шкіл проводиться робота по виконанню Закону України “Про охорону праці”, створенню в структурних підрозділах і на кожному робочому місці безпечних умов навчання і праці, попередження нещасних випадків.

Наказами директорів шкіл призначено відповідальних за стан безпеки життєдіяльності та протипожежної безпеки в школах, затверджено їхні посадові обов’язки з охорони праці, створено комісії з протипожежної безпеки.

Навчальні заклади в цілому забезпечені законодавчими, нормативними актами з питань безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.

В закладах створено пожежно-технічні комісії, затверджено положення про дані комісії.

Згідно з вимогами типового “Положення про навчання з питань охорони праці”, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 17 лютого 1999 року № 27 проводяться інструктажі з працюючими та учнями. Проведення інструктажів реєструється у відповідних журналах встановленої форми. Інструкції з охорони праці для професій та видів робіт затверджені наказами директорів.

З усіма працівниками, які приймаються на постійну або тимчасову роботу, проводяться вступні інструктажі. Інструктажі проводяться згідно з розробленою програмою і реєструються у журналі встановленого зразка.

У кожному навчальному кабінеті, майстерні розроблено інструкції з охорони праці під час проведення занять та виконання лабораторно - практичних робіт, які затверджені директорами шкіл. Всі кабінети, майстерні перед початком навчального року перевірено комісією навчальних закладів, про що свідчать акти-дозволи на проведення занять.

Згідно з Положенням про дружини юних пожежних в школах створено дружини юних пожежних.

Протягом останніх років в навчальних закладах не зареєстровано жодної пожежі.

У закладах освіти розроблено та вивішено на видних місцях плани приміщень з нанесенням шляхів евакуації та план евакуації учнів у разі виникнення пожежі. Регулярно проводяться інструктажі з пожежної безпеки.

ідступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, пожежного інвентарю, обладнання та засобів пожежогасіння утримуються справними, взимку очищаються від снігу. Територія комунальних закладів утримується в чистоті та систематично очищується від сміття, опалого листя, яке регулярно вивозиться у спеціально відведені місця.

Території мають зовнішнє освітлення, яке забезпечує швидке знаходження пожежних драбин, протипожежного обладнання.

Евакуаційні шляхи і виходи утримуються вільними, нічим не захаращені. Кількість та розміри евакуаційних виходів з приміщень, їх конструктивні й планувальні рішення, умови освітленості відповідають протипожежним вимогам будівельних норм.

Системи опалення та теплові мережі відповідають протипожежним вимогам стандартів, будівельних норм та інших нормативних актів.

В 2017 році в усіх закладах освіти здійснено перезарядку та повірку вогнегасників.

Проте, в організації роботи з питань протипожежного захисту мають місце суттєві недоліки. Найхарактернішим недоліком з питань пожежної безпеки є недостатня забезпеченість усіх закладів первинними засобами пожежогасіння.

З’єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не завжди здійснюються за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів. В деяких школах не укомплектовано пожежні щити первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами належності. Не проведено лабораторні виміри опору ізоляції, електромереж закладів.

Не усі школи району уклали угоди на випадок евакуації учнів та персоналу в разі надзвичайної ситуації.

Горища не оброблені протипожежною сумішшю, відсутня автоматична протипожежна сигналізація.

 

ДОРУЧЕННЯ:

 

1. Про стан виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, у загальноосвітніх навчальних закладах району та ознайомлення з Порядком ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684.

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

1. Опрацювати в колективах та на батьківських зборах Порядок ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684.

Термін – до 10 листопада 2017 року

2. У встановлені терміни забезпечити виконання пунктів 10-13 Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684.

Термін – при проведення обліку учнів у 2018 році

Кобцю Ю.Д.,

Могилі В.А.,

Чернявській Ж.Е.

3. Надати до відділу освіти районної державної адміністрації довідки з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту в іншому закладі, в повному обсязі.

Термін – до 05 листопада 2017 року

 

2. Про стан антикорупційної роботи щодо запобігання хабарництву у закладах освіти району.

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

4. З метою упередження фактів злочинного посягання на бюджетні кошти при проведенні поточних і капітальних ремонтів, під час закупівлі товарно-матеріальних цінностей дотримуватися вимог чинного законодавства, діючих нормативно-правових документів, залучати до такої роботи органи громадського самоуправління, відповідних фахівців.

Термін – при використанні бюджетних коштів

5. Забезпечити суворе дотримання вимог антикорупційного законодавства, вжиття заходів щодо викриття службових та фінансових зловживань, хабарництва, порушень норм педагогічної етики у підпорядкованих навчальних закладах.

Термін – за фактом випадку

 

3. Про стан виконання доручень, даних на нарадах при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації з керівниками закладів освіти 25 жовтня 2016 року та 22 серпня 2017 року.

 

Негуляєвій К.А.

6. Контролювати

доукомплектування Благодатненської, Дружбівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами;

укомплектування первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами комунального закладу «Іванівський дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки».

Термін – до виконання

Кидаловій В.В.,

Костюковій І.О.,

Петрову Ю.О.

7. Провести роботу щодо залучення коштів іншої субвенції з сільського бюджету для усунення недоліків щодо стану забезпечення пожежної безпеки.

Термін – до 01 листопада 2017 року

 

4. Про стан роботи з забезпечення пожежної безпеки в закладах освіти району.

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

8. На нарадах при керівникові проаналізувати стан роботи з забезпечення пожежної безпеки в закладі.

Термін – до 10 листопада 2017 року

5. Про ознайомлення з Законом України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року 2145-VIII та листом Міністерства освіти та науки України від 13 жовтня 2017 року № 1/9-554 «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»».

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

9. Ознайомити трудові та батьківські колективи з Законом України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року 2145-VIII та листом Міністерства освіти та науки України від 13 жовтня 2017 року № 1/9-554 «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»».

Термін – до 01 листопада 2017 року

 

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації Л.І.Шикуленко

 

 

 

 

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (20.10.2017)
Переглядів: 45 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz