Меню сайту
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Як звернутися у відділ освітиЯк правильно оформити звернення? Нормативно-правова база по зверненнях громадян
Графік спілкування з населенням району шляхом постійно діючої прямої телефонної лінії начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту районної державної адміністрації
ГРАФІК особистого прийому громадян, у тому числі виїзного, начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту районної державної адміністрації
ГРАФІК прийому громадян за місцем проживання у другому півріччі 2019 року начальником вілліду освіти, культури, молоді та спорту районної державної адміністрації
Про стан роботи зі зверненнями громадян у 2018 році Відповідно до вимог чинного законодавства відділом освіти районної державної адміністрації, керівниками закладів загальної середньої освіти здійснюється робота щодо об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян. Начальником відділу освіти районної державної адміністрації щомісяця проводяться виїзні прийоми громадян. Затверджено графіки прийому громадян з особистих питань начальником відділу освіти районної державної адміністрації та керівниками закладів загальної середньої освіти. Начальником відділу освіти районної державної адміністрації у 2017 році здійснено 6 виїзних прийомів громадян у с. Агаймани, с. Благодатне, с. Балашово, с. Воскресенка, с. Шотівка, с. Дружбівка та зустрічі з громадськістю у с. Трохимівка, с. Любимівка, с. Новомиколаївка, с. Новодмитрівка Друга, с. Новосеменівка, с. Першотравневе, с. Нововасилівка. На виїзних прийомах жителі сіл знайомляться з аналізом роботи закладів освіти, основними напрямками політики Президента, Уряду України в економічній і соціальній сферах. Надаються відповіді на запитання громадян. Найактуальнішими є питання про вступ до вищих навчальних закладів і проведення зовнішнього незалежного тестування. Реєстрація письмових звернень ведеться у журналах згідно з вимогами. За 2017 рік до відділу освіти районної державної адміністрації надійшло 12 письмових звернень (с. Захарівка, смт Іванівка, с. Новодмитрівка Друга, с. Першотравневе, с. Воскресенка, смт Іванівка, депутатські звернення). Щокварталу керівники закладів надають інформації про звернення громадян до відділу освіти районної державної адміністрації. За 2017 рік до закладів освіти надійшло 82 звернення (проти 83 у 2016 році), що є на рівні минулого року. Аналіз звернень за соціальним статусом свідчить про зменшення числа кількості від ветеранів праці, пенсіонерів, потерпілих від ЧАЕС. Питання, з якими зверталися батьки, громадяни, педагогічні працівники, стосувалися навчально-методичної роботи (11), організації навчально-виховного процесу (45), соціальних проблем (26). Результати аналізу звернень громадян розглядаються на нарадах при директорові, надаються інформації до відділу освіти районної державної адміністрації. Педагогами навчальних закладів вжито заходів щодо підвищення рівня роз’яснювальної роботи стосовно тих проблем, що хвилюють батьків. На звернення громадян постійно та своєчасно надаються точні, обґрунтовані відповіді, пояснення, консультації, видаються довідки, звіти. Постійно і неухильно проводиться аналіз звернень громадян з метою виявлення причин, що їх порушують та недопущення надходження повторних звернень до вищих органів влади. Відділом освіти районної державної адміністрації проводиться систематичний аналіз і узагальнення звернень та надається інформація районній державній адміністрації. Питання про звернення громадян за перше півріччя 2017 рік розглянуто на колегії відділу освіти районної державної адміністрації у червні 2017 року. Щомісяця стан роботи із зверненнями громадян розглядається на оперативних нарадах при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації. Про стан роботи зі зверненнями громадян у 2017 році Відповідно до вимог чинного законодавства відділом освіти районної державної адміністрації, керівниками закладів загальної середньої освіти здійснюється робота щодо об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян. Начальником відділу освіти районної державної адміністрації щомісяця проводяться виїзні прийоми громадян. Затверджено графіки прийому громадян з особистих питань начальником відділу освіти районної державної адміністрації та керівниками закладів загальної середньої освіти. Начальником відділу освіти районної державної адміністрації у 2017 році здійснено 6 виїзних прийомів громадян у с. Агаймани, с. Благодатне, с. Балашово, с. Воскресенка, с. Шотівка, с. Дружбівка та зустрічі з громадськістю у с. Трохимівка, с. Любимівка, с. Новомиколаївка, с. Новодмитрівка Друга, с. Новосеменівка, с. Першотравневе, с. Нововасилівка. На виїзних прийомах жителі сіл знайомляться з аналізом роботи закладів освіти, основними напрямками політики Президента, Уряду України в економічній і соціальній сферах. Надаються відповіді на запитання громадян. Найактуальнішими є питання про вступ до вищих навчальних закладів і проведення зовнішнього незалежного тестування. Реєстрація письмових звернень ведеться у журналах згідно з вимогами. За 2017 рік до відділу освіти районної державної адміністрації надійшло 12 письмових звернень (с. Захарівка, смт Іванівка, с. Новодмитрівка Друга, с. Першотравневе, с. Воскресенка, смт Іванівка, депутатські звернення). Щокварталу керівники закладів надають інформації про звернення громадян до відділу освіти районної державної адміністрації. За 2017 рік до закладів освіти надійшло 82 звернення (проти 83 у 2016 році), що є на рівні минулого року. Аналіз звернень за соціальним статусом свідчить про зменшення числа кількості від ветеранів праці, пенсіонерів, потерпілих від ЧАЕС. Питання, з якими зверталися батьки, громадяни, педагогічні працівники, стосувалися навчально-методичної роботи (11), організації навчально-виховного процесу (45), соціальних проблем (26). Результати аналізу звернень громадян розглядаються на нарадах при директорові, надаються інформації до відділу освіти районної державної адміністрації. Педагогами навчальних закладів вжито заходів щодо підвищення рівня роз’яснювальної роботи стосовно тих проблем, що хвилюють батьків. На звернення громадян постійно та своєчасно надаються точні, обґрунтовані відповіді, пояснення, консультації, видаються довідки, звіти. Постійно і неухильно проводиться аналіз звернень громадян з метою виявлення причин, що їх порушують та недопущення надходження повторних звернень до вищих органів влади. Відділом освіти районної державної адміністрації проводиться систематичний аналіз і узагальнення звернень та надається інформація районній державній адміністрації. Питання про звернення громадян за перше півріччя 2017 рік розглянуто на колегії відділу освіти районної державної адміністрації у червні 2017 року. Щомісяця стан роботи із зверненнями громадян розглядається на оперативних нарадах при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації.
|
Погода
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||