Понеділок, 20.11.2017, 14:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали колегії

Матеріали колегії відділу освіти РДА (26.09.2017 року)

Про стан організації харчування

у Дружбівському та Новомиколаївському

дошкільних навчальних закладах

 

На виконання наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 27 вересня 2016 року № 175 «Про стан організації харчування у Дружбівському та Новомиколаївському дошкільних навчальних закладах», з метою усунення зазначених недоліків керівниками Новомиколаївського та Дружбівського дошкільних закладів проведено певну роботу.

Новомиколаївський дошкільний навчальний заклад відвідують 7 дітей у віці від 3 до 6 років, у Дружбівському дошкільному навчальному закладі виховуються 17 дітей. Група також укомплектована дітьми у віці від 3 до 6 років.

Харчування в обох закладах регламентовано чинними нормативними актами.

З 01 січня 2016 року відповідно до бюджетного запиту фінансовим управлінням районної державної адміністрації розраховано вартість харчування за один день в розмірі 22 грн, з них батьки згідно з чинним законодавством сплачують 40 %.

2 дитини учасників АТО та 2 дитини із малозабезпечених сімей у Дружбівському дошкільному закладі на 100 % звільнені від сплати за харчування. У Новомиколаївці на даний час пільговиків немає. Обрахування батьківської плати ведеться індивідуально по вартості меню кожного дня.

Забезпечення дошкільних закладів продуктами харчування здійснюється малим приватним підприємством «Ритм» (м. Херсон) та Мелітопольським хлібокомбінатом за заздалегідь поданими заявками. Постачальник підвозить продукти на власному обладнаному транспорті 1 раз на тиждень. Усі продукти харчування, які надходять до закладів, супроводжуються документами, що засвідчують їх якість, та на яких вказано термін реалізації, спосіб використання. В зв’язку з частими випадками скарг на постачальника продуктів, а саме: продукти не завжди привозять вчасно та відповідно до наданих заявок, не всі супроводжуються сертифікатами (на час перевірки у Новомиколаївському дошкільному навчальному закладі продукти рослинного походження (овочі та фрукти), які надійшли до закладу 04 вересня 2017 року, супроводжувалися сертифікатом якості датованим 19 травня 2017 року) рекомендовано суворо дотримуватись контролю за зберіганням копій заяв з відмітками про їх виконання, не приймати до дошкільного закладу продукти, якість яких викликає сумнів, складати в таких випадках відповідний акт та викладати претензії до постачальника в письмовій формі.

Для кожної страви у меню є технологічна картка її приготування, але у Дружбівському дошкільному навчальному закладі на час перевірки при організації харчування використовується перспективне меню затверджене на період з 01 червня по 30 листопада 2015 року, технологічні картки затверджені завідувачем, але до цього часу не зазначено посилання на першоджерело.

Документація з питань організації харчування у Дружбівському дошкільному навчальному закладі ведеться завідувачем та медичною сестрою. Документація відповідає вимогам Інструкції з організації харчування дітей: книга складського обліку, журнал замовлень, журнали бракеражу готової та сирої продукції, обліку виконання норм, обліку відходів, здоров’я працівників харчоблоку, журнал температурного режиму холодильного обладнання. Однак є зауваження до ведення журналу обліку виконання норм, який ведеться несистематично.

Аналіз виконання норм харчування показує, що систематичними в обох закладах є недовиконання норм по свіжих фруктах та цитрусових, молоці, м’ясу, рибі, сиру твердому та кисломолочному. За підсумками минулого 2016 року виконання норм у Новомиколаївському дошкільному закладі становить 68 %, у Дружбівському - 83%.

Вся необхідна документація в наявності і у Новомиколаївському дошкільному закладі. Відповідальним за її ведення загалом є завідувач, ведення деяких книг за відсутності у закладі медичної сестри відповідним наказом додано до функціональних обов’язків вихователя.

Харчоблоки забезпечені достатньою кількістю посуду, розроблювального інвентарю, систематично вилучається посуд з порушеним покриттям, надщерблений, не використовується пластмасовий посуд. Технологічне обладнання харчоблоків також в достатній кількості та в робочому стані, кількість столів забезпечує дотримання поточності технологічних процесів. Правила та процес миття посуду відповідають санітарним вимогам. Приготування їжі здійснюється на електроплитах, але холодильне обладнання не в достатній кількості, не працюють кухонні витяжки.

 

На харчоблоці Дружбівського дошкільного закладу є проточна гаряча та холодна вода, що забезпечується за рахунок запасу води у спеціальній ємкості, у задовільному стані відвідна система. У Новомиколаївському дошкільному закладі проточна вода є лише холодна, немає бойлеру для нагріву води. Відвідна система у задовільному стані. Мийний засіб, який використовується на харчоблоках закладів, це - кальцинована сода та для дезінфекції – «Жавель клейд». На час перевірки у Дружбівському дошкільному закладі електроплита та деко в духовій шафі були брудними, на харчоблоці було багато мух.

Порушень щодо дотримання товарного сусідства не виявлено. У обох закладах є певний запас дозволених продуктів тривалого терміну зберігання.

Добові проби в закладах відбираються та зберігаються згідно з вимогами.

Робота з прищеплення дошкільникам санітарно-гігієнічних навичок ведеться вихователем у груповій кімнаті під час прийому їжі, коли проводиться сервіровка столів, чергування старших дітей. Але у Дружбівському дошкільному навчальному закладі куточок чергових потребує оновлення.

Для забезпечення питного режиму у групах обладнано відповідні куточки.

Виходячи з зазначеного вище колегія відділу освіти районної державної адміністрації

ВИРІШИЛА:

1. Вважати виконаним та зняти з контролю наказ відділу освіти районної державної адміністрації від 27 вересня 2016 року № 175 «Про стан організації  харчування у Дружбівському та Новомиколаївському дошкільних навчальних закладах.

2. Завідувачам дошкільних навчальних закладів: Новомиколаївського - Каус Г.М., Дружбівського - Колісник А.В.

2.1. До 01 січня 2018 року:

2.1.1. Провести роботу по доукомплектуванню закладів холодильним обладнанням.

2.1.2. Провести ревізії кухонних витяжок.

2.2. До 10 січня 2017 року надати відділу освіти районної державної адміністрації інформацію про стан виконання цього рішення.

3. Завідувачу Дружбівського дошкільного навчального закладу Колісник А.А. терміново:

3.1. У технологічних картках для кожної страви у меню зазначити посилання на першоджерело.

3.2. Затвердити перспективне меню в Іванівському районному управлінні Держпродспоживслужби.

4. Завідувачу Новомиколаївського дошкільного навчального закладу Каус Г.М.:

4.1. До 01 січня 2018 року провести роботу по забезпеченню закладу проточною гарячою водою.

4.2. Постійно прийом продуктів здійснювати лише за наявності супровідних документів.

5. Методисту методичного кабінету комунальної установи «Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів освіти, фізичної культури та спорту» Кузьменко Н.М. до 29 вересня 2017 року підготувати проект наказу відділу освіти районної державної адміністрації з цього питання.

 

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації,

голова колегії                                                             Л.І.Шикуленко

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації,

голова колегії                                                           Л.І.Шикуленко

 

 

 

 

 

 

Категорія: Матеріали колегії | Додав: Відділ (28.08.2017)
Переглядів: 19 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz