Понеділок, 20.05.2024, 16:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали колегії

Затверджене рішення колегії відділу освіти (22.09.2015 року)

 

Про початок 2015/16 навчального року

в закладах освіти району та стан

підготовки до роботи в осінньо-зимовий

період 2015/16 року

 

Основні зусилля при підготовці до 2015/16 навчального року  спрямовано на забезпечення сталого функціонування закладів освіти, зокрема, проведення поточних ремонтів та організації безперервного теплопостачання.

Завершено підготовку усіх 13 загальноосвітніх навчальних закладів району. Використано 86,6 тис. грн батьківських і спонсорських коштів, 5 тис. грн з місцевого бюджету.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 червня 2015 року № 210 «Про організацію перевірки готовності закладів освіти до початку нового 2015/16 навчального року» створено комісію по перевірці готовності закладів освіти району. На даний час здійснено перевірку усіх загальноосвітніх навчальних закладів.

Із 13 загальноосвітніх закладів освіти району 11 облаштовано внутрішніми туалетами, немає – у Дружбівській та Новосеменівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів. Проводяться роботи по облаштуванню внутрішнього санвузла у Новосеменівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів, на які виділено 37 тис. грн. Завершити облаштування санвузла у Новосеменівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів планується до середини жовтня 2015 року.

16 липня 2015 року відділом освіти районної державної адміністрації проведено тендер по закупівлі 144 тонни вугілля на суму 420 тис. грн, при річній потребі – 235 тонн. Але тендер відмінено у зв’язку з тим, що вугілля планувалось постачати з окупованої території. Планується закупити паливні брикети на суму 100 тис. грн. та провести нову процедуру закупівлі  25 вересня 2015 року.

Відділом освіти районної державної адміністрації придбано запасні частини для технічного обслуговування шкільних автобусів на суму 34967 грн. Отримано страхові поліси та акти технічного обстеження. Благодатненською, Новодмитрівською, Трохимівською, Українською сільськими радами надано субвенцію на придбання пального для підвозу учнів до місць навчання у сумі 112 тис. грн. Придбано 5600 л пального, якого вистачить на три місяці підвозу учнів до місць навчання.

З метою сталого функціонування навчальних закладів відділом освіти районної державної адміністрації на постійному контролі тримається питання розрахунків за спожиту електроенергію. У зв’язку з підвищенням тарифів на електроенергію для повного забезпечення теплового режиму в закладах освіти до кінця року не вистачає 800 тис. грн.

Постійно ведеться контроль за дотриманням санітарного законодавства.

Проведено поточні ремонти приміщень навчальних закладів району. Відремонтовано кабінети, класні кімнати, підсобні приміщення; пофарбовано віконні рами, двері, підлогу, парти; побілено стелі і стіни, поклеєні шпалери; проведено поточні ремонти 4 котелень у загальноосвітніх навчальних закладах, у кінці вересня розпочнуться роботи по заміні котла та реконструкції котельні Благодатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в рамках проекту ЄС ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду - ІІІ».

В рамках проекту ЄС ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду - ІІІ» здійснено часткову заміну вікон на склопакети у Новодмитрівській та Фрунзенській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів.

Виходячи із наведеного та відповідно до рішення колегії відділу освіти районної державної адміністрації від 22 вересня 2015 року № 5/1

 

 

НАКАЗУЮ:

 

         1. Визнати задовільною роботу відділу освіти районної державної адміністрації та загальноосвітніх навчальних закладів щодо підготовки до нового 2015/16 навчального року та функціонування в осінньо-зимовий період 2015/16 року.

         2. Керівникам закладів освіти:

         2.1.  До 30 вересня 2015 року завершити утеплення приміщень.

         2.2. Посилити контроль за дотриманням лімітів споживання електроенергії та палива.

         2.3. Взяти під особистий контроль стан дотримання температурного режиму в закладах освіти.

         2.4. Постійно тримати пришкільні території в належному стані.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник відділу освіти                                                                    Л.І.Шикуленко

 

 

 

Категорія: Матеріали колегії | Додав: Відділ (22.09.2015)
Переглядів: 254 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz