Неділя, 28.04.2024, 12:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Матеріали колегії відділу освіти районної державної адміністрації (27.11.2012 року) ПРОДОВЖЕННЯ
                          Іванівська районна державна адміністрація
                                                Відділ освіти

27.11.2012            Колегії відділу освіти районної державної адміністрації

Про стан виконання наказу відділу освіти
районної державної адміністрації від
08 листопада 2011 року № 271 «Про організацію
виконання рішення колегії відділу освіти
від 08 листопада 2011 року № 7/4 «Про виконання
наказу відділу освіти районної державної
адміністрації від 25 січня 2011 року № 17
«Про організацію виконання рішення колегії
відділу освіти районної державної адміністрації
від 25 січня 2011 року № 1/2 «Про виконання
Базової програми розвитку дитини дошкільного
віку «Я у Світі» у Шотівському дошкільному
навчальному закладі»»»»

         На виконання виявлених недоліків завідуючою та вихователями Шотівського дошкільного закладу проведено певну роботу. Річним планом визначені основні пріоритетні завдання колективу на 2012-2013 навчальний рік: «Формування еколого-валеологічної свідомості та життєвої компетентності дітей дошкільного віку». Планування роботи здійснюється відповідно до вимог листа МОН України від 03 липня 2009 року № 1-9/455. В розділі «Методична робота» передбачено щоквартальне проведення індивідуальних консультацій для вихователів, які переважають серед форм методичної роботи: «Ознайомлення з періодичними виданнями та новинками методичної літератури», «Інновації в дошкіллі», «Адаптація дітей раннього віку до умов ДНЗ», «Гендерне виховання дошкільників», «Впровадження нового Базового компоненту».
Заклад забезпечено достатньої базою методичної літератури з різних розділів: методичні рекомендації з планування роботи вихователя, роботи дошкільного закладу в цілому, конспекти та розробки занять відповідно до діючої програми, додаткова література (прислів’я, приказки, загадки, логіко-математичні цікавинки, розробки ігор та вправ, фізкультурні хвилинки, енциклопедія для найменших). Література придбана частково за рахунок коштів сільської ради, та власних коштів, оформлено передплату на періодичні видання «Дошкільне виховання», «Джерела». Вихователем Леоновою Г.І. виготовляється демонстраційний матеріал до всіх розділів програми, підбирається відповідна наочність. У групі оформлені стенди для батьків, куточок державності, куточок художньої діяльності, куточок природи, ігровий осередок.
          Розклад занять складено з урахуванням рівномірного розподілу навчального навантаження протягом тижня та організації режимних процесів у дошкільному закладі. Усі діти 5-річного віку (9 дітей) охоплені дошкільною освітою. Планування занять вихователем здійснюється з урахуванням завдань ліній розвитку та змісту сфер життєдіяльності, дотримується методика організації роботи в різновіковій групі. Результати перевірки занять свідчать про системність у роботі з дітьми. Діти організовані, дисципліновані, з задоволенням виконують завдання вихователя, які в переважній більшості спрямовані на розвиток логічного мислення. Цьому сприяє також робота з геометричними фігурами за принципом гри «Танграм». В повсякденній роботі з дітьми 5-річного віку використовуються робочі зошити «Рік до школи», затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 14/18-Г-458 від 02 липня 2010 року. Результати діагностики розвитку, знань умінь і навичок дітей старшої групи за минулий навчальний рік свідчать, що дітей з низьким рівнем у закладі немає, із 11 9 мають середній, 2 - високий рівень з усіх сфер. Значна робота вихователів та всього колективу спрямована на розвиток творчих здібностей вихованців. Діти інсценують казки, співають, танцюють, декламують вірші. Дошкільнята є постійними учасниками сільських і навіть районних святкових заходів.
         Силами вихователів та батьків до кожної постановки готуються відповідні костюми та декорації. Але не в повній мірі налагоджено контроль за роботою вихователя.

Методист КУ
«Іванівський районний методичний кабінет»                        Н.М.Кузьменко


                              Іванівська районна державна адміністрація
                                                     Відділ освіти

                                                  ВИТЯГ З РІШЕННЯ
                     колегії відділу освіти районної державної адміністрації

27.11.2012                                                                                                  № 6/2

Про виконання наказу відділу освіти
районної державної адміністрації від
08 листопада 2011 року № 271 «Про
організацію виконання рішення колегії
відділу освіти районної державної
адміністрації від 08 листопада 2011 року №7/4
«Про виконання наказу відділу освіти районної
державної адміністрації від 25 січня 2011 року №17
«Про організацію виконання рішення колегії
відділу освіти районної державної адміністрації
від 25 січня 2011 року №1/2 «Про виконання
Базової програми розвитку дітей дошкільного
віку «Я у Світі» у Шотівському дошкільному закладі»


        1. Вважати виконаним та зняти з контролю наказ відділу освіти районної державної адміністрації від 08 листопада 2011 року № 271 «Про організацію виконання рішення колегії відділу освіти районної державної адміністрації від 08 листопада 2011 року № 7/4 «Про виконання наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 25 січня 2011 року № 17 «Про організацію виконання рішення колегії відділу освіти районної державної адміністрації від 25 січня 2011 року № 1/2 «Про виконання Базової програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі» у Шотівському дошкільному закладі».
          2. Завідуючій Шотівського дошкільного закладу Василенко С.В. налагодити систематичний контроль за роботою вихователя щодо результативності впровадження програми. 
          3. Методисту комунальної установи «Іванівський районний методичний кабінет» Кузьменко Н.М. до 30 листопада 2012 року підготувати проект наказу відділу освіти районної державної адміністрації з даного питання.

Начальник відділу освіти районної державної адміністрації          Л.І.Шикуленко


                        Іванівська районна державна адміністрація
                                                     Відділ освіти

27.11.2012                       Колегії відділу освіти районної державної адміністрації

Про стан виконання наказу відділу освіти районної
державної адміністрації від 08 листопада 2011 року
№ 272 «Про результати комплексної перевірки
Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
з питання виконання Закону України «Про загальну
середню освіту»

          З метою перевірки виконання дирекцією Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 08 листопада 2011 року № 272 «Про результати комплексної перевірки Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з питання виконання Закону України «Про загальну середню освіту» у листопаді 2012 року вивчено стан усунення недоліків, виявлених у ході комплексної перевірки школи.
           За результатами перевірки встановлено, що з метою усунення недоліків дирекцією та педагогічним колективом на засіданні педагогічної ради (протокол від 09 листопада 2012 року № 02) розроблено заходи (далі-заходи) щодо усунення недоліків, виявлених у ході комплексної перевірки Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з питання виконання Закону України «Про загальну середню освіту», затверджені наказом по школі від 15 листопада 2011 року № 182, складено індивідуальні плани усунення недоліків педагогічними працівниками. Стан виконання заходів проаналізовано на засіданні педагогічної ради 31 жовтня 2012 року № 03. Так, у ході усунення недоліків дирекцією та педагогічним колективом посилено роботу щодо підвищення якості навчальних досягнень учнів та роботу з обдарованими та здібними дітьми. Перевірено рівень сформованості навиків читання в 3-4 класах (нарада при директорові від 29 травня 2012 року), викладання фізики (відвідано 15 уроків), стан ефективності роботи вчителів української мови та математики по підготовці учнів до державної підсумкової атестації у 9, 11 класах (протокол наради від 26 квітня 2012 року. На нараді при директорові 26 січня 2012 року № 01 проаналізовано причини зменшення кількості учнів, що мають достатній та високий рівень навчальних досягнень, 28 лютого 2012 року розглянуто питання про роботу з обдарованими та здібними учнями, 26 січня 2012 року на засіданні батьківського комітету – питання «Спільна робота педагогів і батьків у вихованні здібних та обдарованих дітей». Як наслідок, учні школи отримали 10 грамот за перемоги у конкурсах, у тому числі – Всеукраїнських (3 грамоти – за перемоги в обласних етапах), 15 індивідуальних та 2 командні дипломи за перемоги у спортивних змаганнях, 141 нагороду за перемоги у Всеукраїнських та міжнародних інтерактивних конкурсах. Одна учениця посіла третє місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури. Зазначене свідчить про належне виконання статті 5 Закону України «Про загальну середню освіту» щодо розвитку здібностей школярів, пошуку та підтримки юних талантів і обдарувань.
           Проведено ряд заходів, спрямованих на залучення педагогічного колективу до участі у конкурсах фахової майстерності. За результатами один педагог нагороджений грамотою за розвиток творчих здібностей дітей, 2 – дипломами за номінації у щорічному обласному (заочному) конкурсі сценаріїв та методичних розробок виховних заходів «Перлина натхнення», 1 – дипломом за номінацію у загальнонаціональному конкурсі зі створення електронних освітніх ресурсів Національного Проекту «Відкритий світ». Отримано 1 сертифікат за участь двох педагогів та учнів у міжнародному конкурсі анімованих історій (Intel «Навчання для майбутнього»), 1 – диплом колективу за активну участь у районному етапі обласного огляду-конкурсу художньої творчості серед членів профспілки працівників освіти «На крилах творчості», 1 – подяку адміністрації за активну участь та підтримку Всеукраїнського конкурсу творчих робіт для учнів 10-11 класів «Талановиті кадри України», небайдужість до молодого покоління та вагомий внесок у підготовку висококваліфікованих майбутніх фахівців. Один педагог взяв участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий інноваційний урок фізичної культури та кращий урок фізичної культури з елементами футболу.
          Крім того:
         - укладено угоду та складено план співпраці з дошкільним навчальним закладом «Сонечко», затверджений протоколом педради від 30 серпня 2012 року № 01;
          - удосконалено роботу з оформлення кабінетів. 15 квітня та 30 серпня 2012 року проведено огляд кабінетів. 28 лютого 2012 року на нараді при директорові розглянуто результати роботи вчителів щодо покращення навчально-методичної бази кабінетів;
           - систематично контролюється ведення шкільної документації (наради при директорові від 28 лютого, 14 червня, 27 жовтня 2012 року);
            - усунуто недоліки в організації роботи піклувальної ради та ради школи.
           Посилено контроль за дотриманням норм харчування, які виконуються для дітей від 6 до 10 років на 85 – 106 %, від 10 до 16 років – на 56 - 98 % проти 71 % та 78 % на момент комплексної перевірки. 75 % дітей охоплені гарячим харчуванням. Щомісяця директором здійснюється контроль за організацією харчування. Зазначене питання розглядалося піклувальною радою 12 грудня 2011 року № 05 «Проведення рейдів-перевірок якості харчування в шкільний їдальні», радою школи 12 грудня 2011 року № 14 «Про організацію гарячого харчування учнів. Харчування учнів пільгової категорії», батьківським комітетом (протокол від 26 січня 2012 року № 01) «Про харчування учнів 1 - 4 класів, пільгових категорій, учнів 5 - 11 класів».
           Усунуто недоліки з питань охорони праці, створенні безпечних умов навчання та виховання: встановлено двері у туалеті, укомплектовано аптечки. Надано клопотання до відділу освіти районної державної адміністрації про забезпечення навчального закладу первинними засобами пожежогасіння (від 30 листопада 2011 року № 277) та щодо встановлення автоматичної сигналізації і обробки горища вогнестійкими розчинами (від 08 грудня 2011 року № 235).


                               Іванівська районна державна адміністрація
                                                   Відділ освіти 

                                               ВИТЯГ З РІШЕННЯ
                      колегії відділу освіти районної державної адміністрації

27.11.2012                                                                                                 № 6/3

Про стан виконання наказу відділу освіти
районної державної адміністрації від
08 листопада 2011 року № 272 «Про
результати комплексної перевірки
Трохимівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів з питання виконання
Закону України «Про загальну середню освіту»

           1. Вважати у цілому виконаним та зняти з контролю наказ відділу освіти районної державної адміністрації від 08 листопада 2011 року № 272 «Про результати комплексної перевірки Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з питання виконання Закону України «Про загальну середню освіту».
          2. Директору Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шпир Н.Г. до 30 грудня 2012 року укомплектувати заклад первинними засобами пожежогасіння, встановити автоматичну сигналізацію, обробити горище вогнестійкими розчинами.
          3. Контроль за виконанням пункту 2 цього рішення покласти на інженера з охорони праці комунальної установи «Централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів та установ освіти Іванівського району» Чигрина В.А.


Начальник відділу освіти районної державної адміністрації      Л.І.Шикуленко


                                   Іванівська районна державна адміністрація
                                                            Відділ освіти

27.11.2012                Колегії відділу освіти районної державної адміністрації

Про стан виконання наказу відділу
освіти районної державної адміністрації
від 10 травня 2011 року № 120
«Про результати комплексної перевірки
Української загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів з питання
«Виконання Закону України «Про загальну
середню освіту» На виконання наказу
відділу освіти районної державної
адміністрації від 10 травня 2011 року № 120
«Про результати комплексної перевірки
Української загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів з питання «Виконання закону
України «Про загальну середню освіту» 

           20 листопада 2012 року комісією у складі 3 чоловік проведено перевірку по усуненню недоліків виявлених під час комплексної перевірки Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з питання «Виконання Закону України «Про загальну середню освіту». У ході перевірки виявлено, що адміністрацією Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів розроблено заходи по ліквідації виявлених в ході комплексної перевірки школи недоліків. Ділова документація закладу приведена у відповідність до вимог Інструкції ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23 червня 2000 року № 240, впорядковано контрольні справи на розпорядчих документи відділу освіти районної державної адміністрації.
           З метою забезпечення ефективної реалізації наказів відділу освіти районної державної адміністрації у школі з 01 вересня 2011 року видаються відповідні організаційні накази. На нараді при директорові від 17 червня 2011 року протокол № 06 проаналізовано стан виконавської дисципліни вчителями та за результатами винесено подяку вчителю географії та економіки Саманчук С. П.
Ведення контрольних справ тримається на постійному контролі. У робочому плані зазначено завдання, які розглядаються на нарадах при директорі, вказано термін інформування відділ освіти районної державної адміністрації. Відповідальна особа знайомиться безпосередньо з надходженням певного документу і підписується у контрольній справі. Ведеться окремий лист-нагадування, у якому занотовані номери контрольних справ і помісячно розписано термін реагування на документ, що допомагає в роботі навчального закладу – тримати дисципліну і порядок. Станом на 05 вересня 2012 року заведено нову алфавітну книгу встановленого зразка. Згідн з постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646 «Про затвердження інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», з метою забезпечення здобуття громадянами України повної загальної середньої освіти щороку проводиться облік дітей і підлітків шкільного віку. Питання про результати обліку дітей і підлітків шкільного віку розглядалося на нараді при директорі від 25 серпня 2011 року протокол № 07, від 13 вересня 2011 року протокол №08., 28 серпня 2012 року, протокол №0 6 , 18 вересня 2012 року протокол № 07. Результати обліку дітей і підлітків шкільного віку доводились до відома членів батьківського комітету школи на засіданні від 20 жовтня 2011 року протокол №0 2, від 21 вересня 2012 року протокол №03. Щороку до 05 вересня на підставі списків забезпечується перевірка явки дітей і підлітків до навчального закладу. Усі учні шкільного віку охоплені навчанням. Дирекцією школи здійснюється постійний контроль за станом відвідування учнями школи, вчасно з’ясовуються причини відсутності дітей на заняттях. Тримається постійний зв'язок з батьками учнів, медсестрою школи, працівниками ФАПу. У навчальному закладі вироблена система контролю за станом відвідування. Щомісяця на загальношкільній лінійці підводяться підсумки відвідування занять учнями. З метою попередження злочинності, бездоглядності, правопорушень, бродяжництва здійснюються щомісячні педрейди в сім’ї учнів школи, під час канікул відповідно педрейди «Канікули». Класними керівниками приділяється велика увага проведенню профілактичної роботи серед учнів школи .Проведено бесіди «Правила поведінки учнів – основа вихованості школярів», тренінги«Як уникнути конфліктної ситуації», вікторини «Мої права». На засіданні клубу «Родинна просвіта» розглядалось питання «Діти карають своїх батьків за нерозуміння. Конфлікти діти-батьки», «Щаслива сім’я. Яка вона?», «Засади усвідомленого батьківства». Щорічно з метою формування правової культури дітей у жовтні місяці проводиться місячник правоосвітніх знань школярів. Вищезазначена робота дирекції школи спільно з класними керівниками, батьками учнів, громадскісьтю дає позитивні результати. Постійно ведеться моніторинг обліку правомірної поведінки учнів. . Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України «Про освіту», частини першої статті 27 Закону України «Про загальну середню освіту» та з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності в школі проведено відповідну роботу щодо атестації вчителів. Складено перспективні плани проходження педагогічної атестації та курсової перепідготовки працівників, де вказується рік останньої і наступної педагогічної атестації та курсової перепідготовки; графік проведення атестації з переліком заходів, терміном виконання та відміткою відповідальної особи. Дирекція школи здійснює контроль за діяльністю вчителів, які проходять атестацію, з метою комплексної оцінки їх рівня кваліфікації, результатів педагогічної діяльності і підвищення фахової майстерності. Постійно проводиться шкільний конкурс «Учитель року»; творчі звіти вчителів заслуховуються на педагогічних радах, засіданнях шкільних методичних об’єднань, методичних нарадах. До проходження атестації всі вчителі проходять курсову перепідготовку.. На кожного вчителя складається характеристика в якій вказується категорію на яку атестується працівник, які має нагороди, педагогічний стаж, рік останньої курсової перепідготовки; участь у роботі районних та шкільних методичних об’єднань,; результати роботи із здібними та обдарованими дітьми, стан викладання предмету, поповнення навчального кабінету, результативність відвідування уроків адміністрацією школи, самоосвіти вчителя. Заповнені та підписані атестаційні листи подаються до атестаційної комісії відділу освіти районної державної адміністрації. Особові справи вчителів впорядковано відповідно вимогам та усунуто всі виявлені недоліки в оформленні особових справ педагогів. З метою виконання рішень педагогічних рад у школі створено комісію у складі: заступника директора з навчально-виховної роботи Пінаєвої А.О., голови методичного об’єднання гуманітарного циклу Валюшко Т.А., голови методичного об’єднання природничо-математичного циклу Опалько С.П., яка затверджена на педагогічній раді від 27 серпня 2012 року протокол № 01. Постійно ведеться «Картка контролю за виконанням рішень педагогічної ради», в якій вказуються заходи щодо виконання поставлених завдань, термін виконання з конкретними датами, відповідальна особа та примітка про стан виконання. Питання виконання рішень педагогічних рад заслуховуються на наступній педагогічній раді. Навчальний кабінет служить створенню оптимальних умов для навчально-пізнавальної діяльності, вихованню духовності особистості, організації позакласної роботи з учнями. Робота навчальних кабінетів планується за такими розділами: навчально-методична робота, досконалість матеріально-технічної бази, позакласна робота з учнями. У січні 2012 року здійснено внутрішкільний контроль за поповненням кабінетів наочністю, дидактичним матеріалом. праці вчителя планується програма саморозвитку, створено портфоліо вчителя-предметника. Розпочато роботу над оформленням навчальних кабінетів і відповідно до положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601. Кабінет географії, завкабінетом учитель Саманчук С.П. сприяє інтерактивному навчанню та забезпеченню міжпредметних зв’язків; організовує самостійну роботу учнів; активізує пошукову та науково-дослідницьку діяльність. Для підвищення ефективності праці вчителя планується програма саморозвитку, створено портфоліо вчителя-предметника. Учитель світової літератури працює над виготовленням дидактичного матеріалу тематичних папок по програмі 6 та 9 класів. Кабінет історії завкабінетом Мяснікова А.О. поповнила кабінет завданнями для самостійної роботи під час повторення тем для учнів 5 та 8 класів. Учитель фізики, математики Опалько С.П. систематизувала матеріал для проведення уроків контролю знань. Учитель іноземної мови Лугіна Т.В. створила підбірку текстів для аудіювання учнів 10-11 класів, виготовлено тематично-роздатковий матеріал; розв’язання ситуативних вправ, ігровий матеріал для учнів 5-10 класів. При написанні кадрових наказів здійснюється посилання на відповідну статтю Кодексу про працю. Медичний кабінет школи приведено до порядку: оформлено куточки «Куточок здоров’я», «Це треба знати», «Туберкульоз – хвороба століття». На всіх учнів школи заведено листи здоров’я, документація ведеться відповідно вимог. У школі видано наказ від 23 травня 2011 року № 115 «Про призначення відповідальних осіб за організацію безпеки роботи», заведено журнал реєстрації нещасних випадків, створено дружину юних пожежних із числа старшокласників.
           Але у 2012/13 навчальному році навчальний заклад не укомплектований на 100% первинними засобами пожежегасіння згідно встановлених норм.

Головний спеціаліст відділу освіти
районної державної адміністрації                                     А.А.Хураскіна


                                 Іванівська районна державна адміністрація
                                                       Відділ освіти

                                                   ВИТЯГ З РІШЕННЯ
                             колегії відділу освіти районної державної адміністрації

27.11.2012                                                                                                   № 6/4

Про стан виконання наказу відділу освіти
районної державної адміністрації від 10 травня
2011 року № 120 «Про результати комплексної
перевірки Української загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів з питання «Виконання Закону
України «Про загальну середню освіту» 

          1. Вважати в цілому виконаним та зняти з контролю наказ відділу освіти районної державної адміністрації від 10 травня 2011 року № 120 «Про результати комплексної перевірки Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з питання «Виконання закону України «Про загальну середню освіту».
          2. Керівнику Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Федченко В.Ю. до 01 вересня 2013 року укомплектувати навчальний заклад первинними засобами пожежегасіння згідно встановлених норм.
         3. Головному спеціалісту відділу освіти районної державної адміністрації Хураскіній А.А. до 30 листопада 2011 року видати наказ з даного питання.

Голова колегії, Начальник відділу освіти
районної державної адміністрації                                     Л.І.Шикуленко


Категорія: Мої статті | Додав: Відділ (29.11.2012)
Переглядів: 856 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz