П`ятниця, 03.05.2024, 21:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Матеріали колегії відділу освіти районної державної адміністрації (28.01.2014 року)
Про стан роботи зі зверненнями
громадян у 2013 році
       
    Відповідно до вимог чинного законодавства відділом освіти районної державної адміністрації, керівниками загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється робота щодо об'єктивного  та своєчасного  розгляду звернень громадян.
    На виконання   розпоряджень  голови районної державної адміністрації  від 27 грудня  2012  року № 722 "Про прийом громадян за місцем проживання у першому півріччі 2013 року" та від 20 червня 2013 року № 275 "Про прийом громадян за місцем проживання у другому півріччі 2013 року" начальником відділу освіти районної державної адміністрації один раз на місяць  проводяться  виїзні прийоми громадян.    Протягом 2013 року здійснено 12  виїзних прийоми громадян.   
    За  2013 рік до відділу освіти районної державної адміністрації надійшло 3 письмові звернення (2 - організація харчування, 1 - підвіз учнів), до закладів освіти - 108 звернень (проти 125 за 2012 року), що на 9  % менше.
     Аналіз звернень за соціальним статусом свідчить про зменшення числа їх кількості від ветеранів праці, пенсіонерів.
    Питання, з якими  зверталися батьки, громадяни, педагогічні працівники торкалися навчально-методичної роботи (36), організації навчально-виховного
процесу (60), соціальних проблем (12) ( надання матеріальної допомоги).
    Структура звернень за їх видами: пропозиції - 10, заяви - 61, інформаційні запити  - 37.
    Результати аналізу звернень  громадян розглядаються на нарадах при директорах, надаються інформації до відділу освіти районної державної адміністрації.
    Педагогами навчальних закладів вжито заходів щодо підвищення рівня роз'яснювальної роботи стосовно тих проблем, що хвилюють батьків.
    На звернення громадян постійно та своєчасно надаються точні, обґрунтовані відповіді, пояснення, консультації, видаються довідки, звіти.
    Постійно і неухильно проводиться аналіз звернень громадян з метою виявлення причин, що їх порушують та недопущення надходження повторних звернень до вищих органів влади.
    Відділом освіти районної державної адміністрації проводиться систематичний  аналіз  і   узагальнення   звернень  та  надається   інформація районній державній адміністрації. Питання про звернення громадян за І півріччя 2013 року розглянуто на засіданні колегії відділу освіти районної державної адміністрації (25 червня  2013 року).
    Щомісяця стан роботи із зверненнями громадян розглядається на оперативних нарадах при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації.
    Виходячи з вищезазначеного колегія відділу освіти районної державної адміністрації

ВИРІШИЛА:

    1. Визнати стан роботи зі зверненнями громадян у 2013 році задовільним.
    2. Керівникам закладів освіти:
    2.1. Тримати на постійному контролі стан роботи зі зверненнями громадян та розглядати на нарадах при директорові двічі на рік.
    2.2. Терміново удосконалити роз'яснювальну роботу з метою запобігання збільшенню звернень від громадян.
      3. До 31 січня 2014 року видати наказ з цього питання.


Начальник відділу освіти                                                                 Л.І.Шикуленко

Категорія: Мої статті | Додав: Відділ (27.12.2013)
Переглядів: 346 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz