П`ятниця, 10.05.2024, 19:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради керівників закладів освіти (23.12.2014 року)

Іванівська районна державна адміністрація

Відділ освіти

23.12.2014                               Нарада при начальнику відділу

                                                освіти з керівниками закладів освіти

Про стан роботи з забезпечення пожежної

безпеки в Шотівській загальноосвітній

школі І-ІІІ ступенів

    Відповідно до плану роботи відділу освіти районної державної адміністрації проведено перевірку стану пожежної безпеки у Шотівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

    Персоналом школи проводиться  робота по виконанню Закону України «Про охорону праці», створенню в структурних підрозділах і на кожному робочому місці безпечних умов навчання і праці, попередження нещасних випадків.

Питання профілактики травматизму стоять на постійному контролі. З даного питання систематично проводиться робота з батьками. Так, у травні та вересні 2014 року на батьківських зборах розглянуто питання з безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.

Навчальний заклад в цілому забезпечений законодавчими, нормативними актами з питань безпеки життєдіяльності.

Згідно з вимогами типового «Положення про навчання, з питань охорони праці», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 17 лютого 1999 року № 27 проводяться інструктажі з працюючими та учнями. Проведення інструктажів реєструється у відповідних журналах встановленої форми. Поряд з плановими інструктажами проведено позаплановий інструктаж з працівниками та учнями школи. Облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності реєструється в класних журналах з 1 по 11 класи класними керівниками.

Керівник закладу пройшов навчання з основ пожежної безпеки, охорони праці та цивільної оборони, наявні відповідні посвідчення.

З усіма працівниками, які приймаються на постійну або тимчасову роботу, проводиться вступний інструктаж. Інструктаж проводиться згідно з розробленою програмою і реєструється у журналі встановленого зразка. При цьому прийняті на роботу працівники отримують посадову інструкцію відповідно до займаної посади, в якій передбачено дотримання правил техніки безпеки.

Згідно з Положенням про дружини юних пожежних в школі створено дружину юних пожежних.

У вересні 2014 року проведено Тиждень пожежної безпеки.

У школі створено пожежно-технічну комісію, затверджено положення про пожежно-технічну комісію.

Протягом  останніх років в навчальному закладі не зареєстровано жодного випадку травматизму дітей під час навчально-виховного процесу та працівників під час виконання ними своїх посадових обов’язків.

У закладі  розроблено та вивішено на видних місцях плани приміщень з нанесенням шляхів евакуації та план евакуації учнів у разі виникнення пожежі. Проводяться інструктажі з пожежної безпеки.

Проте, в організації роботи з питань протипожежного захисту мають місце недоліки. Найхарактернішим недоліком з питань пожежної безпеки є недостатня забезпеченість закладу первинними засобами пожежегасіння.

Заземлення громовідводів не має контакту з ґрунтом.

У кабінеті хімії не функціонує витяжна шафа, що робить неможливим проведення деяких дослідів.

Горище школи не оброблене вогнестійкою речовиною.

Немає автоматичної пожежної сигналізації.

Електричний щит на харчоблоці має дерев’яну основу.

Виходячи з наведеного вище

РЕКОМЕНДУЮ:

Керівнику Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чмирь Т.М. до 01 січня 2015 року:

1.Укомплектувати навчальний заклад первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами.

2. Провести ремонт витяжної шафи у кабінеті хімії.

3. Привести у належний стан заземлення громовідводів.

4. Надати клопотання до відділу освіти районної державної адміністрації щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробки горища школи вогнестійкими розчинами.

5. Замінити дерев’яний електричний щит у харчоблоці на металевий.                                                                          

                                                                                 

Інженер з охорони праці                                                                      

комунальної установи «Централізована

бухгалтерія по обслуговуванню закладів

та установ освіти Іванівського району»                                        В.Чигрин

Іванівська районна державна  адміністрація

Відділ освіти

23.12.2014          Нарада при начальнику відділу

                         освіти з керівниками закладів освіти

Про стан кадрового забезпечення

загальноосвітніх навчальних

закладів району

Забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами навчальних закладів є одним із основних напрямків роботи, що потребує постійного контролю з боку відділу освіти районної державної адміністрації та дирекцій загальноосвітніх шкіл. Основою цієї діяльності є ретельний, виважений підхід до формування педагогічних колективів, забезпечення їх кваліфікованими  фахівцями, оновлення змісту і форм професійної діяльності педагогів.

За станом на 01 вересня 2014 року навчально-виховний процес розпочали  247 педагогічних працівників.

Станом на 01 вересня поточного року до роботи приступили 7 молодих спеціалістів, випускники вищих педагогічних навчальних закладів. На виконання постанови КМУ «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів» 1 випускник ХДУ уклав договір для отримання допомоги у розмірі 5 мінімальних заробітних плат.  

Упродовж 2014 року 1 кращий педагогічний працівник району (Рєзнік В.В., Новосеменівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів) відзначений щорічною одноразовою стипендією (5 тис. грн) у галузі загальної середньої освіти. 2 педагогічні працівники отримали Почесну грамоту Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації,  8 вчителів отримали грамоту голів районної ради та районної державної адміністрації, 12 вчителів отримали грамоту відділу освіти  районної державної адміністрації.

Результати аналізу якісного складу педагогічних працівників свідчать про збільшення кількості вчителів, які мають педагогічні звання та кваліфікаційну категорію, але у нашому районі найнижчій рівень показників зі здобуття кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».

Залишається невирішеною проблема наявності працюючих не за фахом педагогічних працівників. Таких вчителів 6. Усі вони прийняті на роботу з порушенням Закону України «Про загальну середню освіту», тобто після
2000 року.

Залишається актуальною проблема вікового складу педагогічних кадрів. Фактично не зменшується кількість працюючих пенсіонерів. Серед працюючих вчителів 14 % – пенсійного віку, серед керівників – 12 %.

Особливої уваги у навчальних закладах району потребує стан ведення кадрової документації. Вибірковими перевірками ведення шкільного діловодства встановлено певні порушення під час ведення книги обліку руху трудових книжок та вкладишів до них, при оформленні особових справ та кадрових наказів.

Так, при перевірці кадрової документації Першотравневої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів виявлені недоліки у веденні особових справ педпрацівників, а саме: не всі листи про проходження атестації (Бебех Н.В., Макоїд Т.І.), відсутність витягів з наказів «про призначення» та «про звільнення» (Полійчук Л.М.),  відсутність фото в особових справах (Бабешко Т.В., Гришечкіна Т.В.), у Нововасилівському навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» – відсутність наказів на призначення та звільнення за строком трудового договору (Мовчан О.О., Іващенко Г.В.).

Актуальним залишається та потребує особливої уваги і коригування питання розподілу педагогічного навантаження, зокрема, зазначене виявлено вході атестаційних експертиз освітньої діяльності шкіл у 2014 році.

Для вирішення проблеми викладання предметів у сільських школах потрібно надавати цільові направлення тільки відповідним  фахівцям, які дійсно повернуться за направленням до місця роботи. У зв’язку з цим, потребує удосконалення система відбору кандидатур для отримання цільових направлень.   Неврегульованими залишаються питання прогнозування потреби в педагогічних працівниках, визначення державного замовлення  на їх підготовку.

Виходячи із наведеного вище

РЕКОМЕНДУЮ:

         Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

1. Проаналізувати до 01 січня 2015 року стан роботи щодо кадрового забезпечення навчальних закладів та винести зазначене питання на розгляд педагогічних рад.

2. Удосконалити систему відбору кандидатур для отримання цільових направлень.

3. Забезпечити неухильне виконання вимог нормативно-правових актів у галузі освіти щодо проходження атестації педагогічними кадрами, а також розподілу педагогічного навантаження. 

4.   Удосконалити кадрове діловодство.

5. Спрямовувати  роботу у напрямі  підвищення якісного складу вчителів.

6. Провести роботу з усунення фактів працюючих не за фахом педагогів.                                                                                                                 

Провідний спеціаліст відділу освіти

районної державної адміністрації                                           В.Шикуленко

Іванівська районна державна адміністрація

Відділ освіти

23.12.2014                                    Нарада при начальнику відділу

                                                    освіти з керівниками закладів освіти

Про забезпечення дотримання

навчальними закладами району

законодавства щодо отримання

благодійних (добровільних) внесків

від юридичних та фізичних осіб

 

      З метою забезпечення дотримання вимог Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків від юридичних і фізичних осіб закладами освіти для потреб їхнього фінансування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  04 серпня 2000 року № 1222 «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування», відкрито рахунки за дорученням для зарахування благодійних внесків від юридичних та фізичних осіб в органах казначейства для виконання окремих конкретних доручень.

Станом на 16 грудня 2014 року благодійні внески не обліковувалися.

Інвентарною комісією при відділі освіти районної державної адміністрації приймається добровільна безповоротна допомога у вигляді матеріальних цінностей і послуг від юридичних і фізичних осіб. За станом на 16 грудня 2014 року сума цієї допомоги становить  94042,11 грн.

Протягом 2014 року у ході атестаційних експертиз освітньої діяльності Благодатненської, Іванівської № 2, Першотравневої, Трохимівської, Фрунзенської загальноосвітніх шкіл виявлено порушення в оформленні документації рад та піклувальних рад щодо розподілу благодійних коштів (відсутність кошторисів, поверховий перелік придбань у кошторисах).

Виходячи із наведеного

РЕКОМЕНДУЮ:

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

1. Взяти до відома, що прийом благодійних внесків від фізичних і юридичних осіб відбувається виключно на добровільній основі.

2. Не втручатися у діяльність благодійних фондів і піклувальних рад.

3. До 01 січня 2015 року повторно опрацювати лист Міністерства освіти і науки України від 05 вересня 2013 року № 1/9-608 «Щодо благодійних внесків».

В.о. начальника  КУ «Централізована  бухгалтерія

по обслуговуванню закладів та установ

освіти Іванівського району»                                                    Н.Крижко

     

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації                                            Л.Шикуленко

ДОРУЧЕННЯ:

Чмирь Т.М.

Укомплектувати навчальний заклад первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами.

Провести ремонт витяжної шафи у кабінеті хімії.

Привести у належний стан заземлення громовідводів.

Надати клопотання до відділу освіти районної державної адміністрації щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробки горища школи вогнестійкими розчинами.

Замінити дерев’яний електричний щит у харчоблоці на металевий.

                                                              Термін – до 01 січня 2015 року

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів

Взяти до відома, що прийом благодійних внесків від фізичних і юридичних осіб відбувається виключно на добровільній основі.

Не втручатися у діяльність благодійних фондів і піклувальних рад.

                                                     Термін – постійно

Повторно опрацювати лист Міністерства освіти і науки України від 05 вересня 2013 року № 1/9-608 «Щодо благодійних внесків».

                                                                Термін – до 01 січня 2015 року

Проаналізувати до 01 січня 2015 року стан роботи щодо кадрового забезпечення навчальних закладів та винести зазначене питання на розгляд педагогічних рад.

                                                                Термін – до 01 січня 2015 року

Забезпечити навчання учнів з особливими потребами за корекційними програмами; дотримуватися рекомендацій спеціалістів Херсонської обласної психолого-медико-педагогічної комісії щодо навчання і виховання дітей з особливими потребами.

                                                                Термін – постійно

Удосконалити систему відбору кандидатур для отримання цільових направлень.

Забезпечити неухильне виконання вимог нормативно-правових актів у галузі освіти щодо проходження атестації педагогічними кадрами, а також розподілу педагогічного навантаження. 

Удосконалити кадрове діловодство.

Спрямовувати  роботу у напрямі  підвищення якісного складу вчителів.

Провести роботу з усунення фактів працюючих не за фахом педагогів.                                                                                                                 

                                                       Термін – у 2014/15 навчальному році

При складанні педагогічної характеристики на дитину, яка буде представлена на обстеження Херсонською обласною психолого-медико-педагогічною комісією, обов’язково вказувати програму, за якою вона навчається, рівень її засвоєння, труднощі в навчанні і поведінці. Характеристика повинна бути завірена директором навчального закладу.

                                                  Термін – за потребою

Чигрину В.А.

         Контролювати

ремонт примусових витяжок у харчоблоці Новомиколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

доукомплектування Благодатненської, Дружбівської, Новомиколаївської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з  встановленими нормами;

укладання угоди на випадок евакуації учнів та персоналу Першотравневої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у разі надзвичайної ситуації;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами.

                                              Термін – до виконання

Крижко Н.В.

Передбачити кошти для забезпечення належного протипожежного захисту навчальних закладів.

                                              Термін – при формуванні бюджету на 2015 рік

Зінченко Я.А.

Забезпечити виконання висновків та рекомендацій Херсонської обласної психолого-медико-педагогічної комісії за наслідками психолого-педагогічного вивчення учнів шкіл району від 02 грудня 2014 року № 161/01-8-21 (далі – висновки).

                                                Термін – у вказані у висновках терміни

Перевірити стан навчання учнів за корекційними програмами. За результатами перевірки надати інформацію відділу освіти районної державної адміністрації.

                                              Термін – до 01 лютого 2015 року

Малашок В.В.

З метою уточнення діагнозу та визначення адекватних умов навчання і виховання направити на стаціонарне обстеження до Херсонської обласної психіатричної лікарні Тірпака Максима.

                                               Термін – до 01 лютого 2015 року

Макоїду Ю.В.

З метою уточнення діагнозу та визначення адекватних умов навчання і виховання направити на стаціонарне обстеження до Херсонської обласної психіатричної лікарні Лапкову Вікторію.

                                              Термін – до 01 лютого 2015 року

Начальник відділу освіти                                                           Л.І.Шикуленко

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (22.12.2014)
Переглядів: 341 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz