П`ятниця, 10.05.2024, 14:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради з керівниками закладів освіти (22.12.2015 року)

                                                

Про стан роботи з забезпечення пожежної

безпеки в позашкільних закладах району

 

Відповідно до плану роботи відділу освіти районної державної адміністрації у грудні 2015 року проведено перевірку стану пожежної безпеки у КЗ «Іванівська районна комплексна  дитячо-юнацька спортивна школа» та КЗ «Іванівський Центр дитячої творчості».

Персоналом закладів проводиться  робота по виконанню Закону України «Про охорону праці», створенню в структурних підрозділах і на кожному робочому місці безпечних умов навчання і праці,  попередження нещасних випадків.

Питання профілактики травматизму стоять на постійному контролі. З даного питання систематично проводиться робота з батьками.

Комунальні заклади в цілому забезпечені законодавчими, нормативними актами з питань безпеки життєдіяльності.

Згідно з вимогами типового «Положення про навчання з питань охорони праці», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 17 лютого 1999 року № 27 проводяться інструктажі з працюючими та вихованцями. Проведення інструктажів реєструється у відповідних журналах встановленої форми. Поряд з плановими інструктажами проведено позаплановий інструктаж з працівниками та вихованцями установ. Облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності реєструється в  журналах .

Керівники закладів пройшли навчання з основ пожежної безпеки, охорони праці та цивільної оборони, наявні відповідні посвідчення.

З усіма працівниками, які приймаються на постійну або тимчасову роботу, проводиться вступний інструктаж. Інструктаж проводиться згідно з розробленою програмою і реєструється у журналі встановленого зразка. При цьому прийняті на роботу працівники отримують посадову інструкцію відповідно до займаної посади, в якій передбачено дотримання правил техніки безпеки.

На протязі останніх років в навчальних закладах не зареєстровано жодної пожежі.

У закладах  розроблено та вивішено на видних місцях плани приміщень з нанесенням шляхів евакуації та план евакуації вихованців у разі виникнення пожежі. Оформлені куточки пожежної безпеки з інформацією про причини пожеж та інформацією як діяти у разі виникнення пожежі. Проводяться інструктажі з пожежної безпеки.

Підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, пожежного інвентарю, обладнання та засобів пожежогасіння утримуються справними, взимку очищаються від снігу. Територія комунальних закладів утримується в чистоті та систематично очищується від сміття, опалого листя, яке регулярно вивозиться у спеціально відведені місця.

Території мають зовнішнє освітлення, яке забезпечує швидке знаходження пожежних драбин,  протипожежного обладнання.

Евакуаційні шляхи і виходи утримуються вільними, нічим не захаращені. Кількість та розміри евакуаційних виходів з приміщень, їх конструктивні й планувальні рішення, умови освітленості відповідають протипожежним вимогам будівельних норм.

В 2015 році в комунальних закладах здійснено перезарядку та повірку вогнегасників.

Проте, в організації роботи з питань протипожежного захисту мають місце недоліки. Найхарактернішим недоліком з питань пожежної безпеки є недостатня забезпеченість закладів первинними засобами пожежогасіння.

Відсутня автоматична пожежна сигналізація. Горища не оброблені вогнестійкими розчинами.

 

ПРОПОЗИЦІЇ:

 

1. Керівникам позашкільних закладів: КЗ «Іванівська районна комплексна  дитячо-юнацька спортивна школа» - Карнауху В.В., КЗ «Іванівський Центр дитячої творчості» - Пташнік М.І. до 01 січня 2016 року укомплектувати заклад первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами.

2. Керівнику КЗ «Іванівський Центр дитячої творчості» Пташнік М.І. до                 01 січня 2016 року надати клопотання до відділу освіти районної державної адміністрації щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробки горища КЗ «Іванівський центр дитячої творчості»  вогнестійкими розчинами.

                                                                                       

Інженер з охорони праці                                                                      

КУ «Централізована бухгалтерія

по обслуговуванню закладів та установ

освіти Іванівського району»                                           К.А.Негуляєва

 

Про підсумки проведення

І (районного) туру всеукраїнського

конкурсу  «Учитель року – 2016»

 

На виконання наказу управління освіти і науки обласної державної адміністрації від 02 листопада 2015 року № 344 «Про проведення І-ІІ турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 24 вересня 2015 року     № 969 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» протягом листопада – грудня  2015 року проведено І (районний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» (далі – Конкурс) у таких номінаціях: «Захист Вітчизни», «Англійська мова», «Математика».

Для участі у Конкурсі до оргкомітету І (районного) туру подано шість заяв у номінаціях: «Захист Вітчизни» – 2 (Загорський О.А.,Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів; Сушко В.С., Новодмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів), «Англійська мова» – 3 (Касьяненко Т.І., Іванівська гімназія; Мовчан Т.А, Благодатненська  загальноосвітня школа          І-ІІІ ступенів; Орловська А.В., Фрунзенська загальноосвітня школа                     І-ІІІ ступенів), «Математика» – 1 (Кошель К.П., Першотравнева  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів).

У І (районному) турі Конкурсу, що включав матеріали узагальненого досвіду роботи вчителів (блог), перевірку фахової майстерності учасників конкурсу,  проведення майстер-класу,  проведення  уроку  та його самоаналіз

взяли участь усі претенденти.

Перше конкурсне випробування – матеріали узагальненого досвіду роботи вчителів (блог). На розгляд журі було представлено блоги 4 учасників конкурсу: Кошель К.П. – http://tuurinakaterina.blogspot.com, Касьяненко Т.І. – http://coftikas.blogspot.com/, Мовчан Т.А. –  http://tanyamovchan.blogspot.com/, Загорського О.А. –  http://sajt-zagorskogo-o-a.webnode.com.ua/. Перші три блога створені засобами сервісу Google Blogger, останній – інтернет проекту Webnode AG. Блоги вчителів Кошель К.П., Мовчан Т.А., Касьяненко Т.І. перебувають на стадії розробки, матеріали та дописи відсутні. Загорський О.А. представив на розгляд сайт, одним із розділів якого є блог у вигляді окремої динамічної сторінки. Назва сайту – «Персональний сайт вчителя Загорського О.А.», він складається з наступних розділів, перехід між якими можливий за допомогою горизонтального меню: «Моє кредо», «З досвіду роботи», «Фотогалерея», «Блог». Головна сторінка статична, містить опис проблеми, над якою працює вчитель. Розділ «З досвіду роботи» містить посилання на розробки трьох уроків з предмета «Захист Вітчизни». У фотогалереї розміщено 5 фото. У блог додано 2 записи, датовані 11 та 19 листопада, що містять матеріали з мережі Інтернет.

У оформлені сайту використано стилі стандартного шаблону, дизайн  виглядає в цілому лаконічно та гармонійно. У логотипі розміщено фото вчителя. Інтерактивність мінімальна, реалізована через віджет кнопок соціальних закладок та мереж та блок «Контакти», що містить електронну адресу школи. На сайті розміщено також стандартний віджет пошуку. Лічильники відвідування відсутні. В пошукових системах сторінки сайту не проіндексовані, Google PR та Яндекс ТІЦ рівні нулю.

Друге конкурсне випробування – майстер-клас. Основним завданням майстер-класу було продемонструвати конкретний методичний прийом або метод, методику викладання, технологію навчання, виховання.        

У ході майстер-класу учасники знайомилися  з методичними розробками з теми кожного з конкурсантів, демонстрували форми ефективної роботи з учнями.

         Так, під час проведення майстер-класу Кошель К.П. продемонструвала власний стиль, педагогічну харизму, здібність до імпровізації, готовність до розповсюдження і популяризації свого досвіду, достатність та ефективність використовуваних засобів на занятті, їх поєднання, зв’язок з метою і результатом.

         Майстер-клас Касьяненко Т.І. довів актуальність і науковість змісту й прийомів навчання, наявність нових ідей, таких, що виходять за рамки стандарту, відповідних тенденціям сучасної освіти та методиці навчання предмета, здібність не тільки до методичного, але й наукового узагальнення досвіду.

         Загорський О.А. продемонстрував уміння адекватно аналізувати результати своєї діяльності та довів ефективність власної теми.

Мовчан Т.А. включила кожного учасника майстер-класу в активну творчу діяльність зі створення нового продукту діяльності на занятті.

Орловська А.В. вміло залучила учасників майстер-класу до спільного відпрацювання власних методичних підходів.

Сушко В.С. передав основні ідеї власного досвіду роботи шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності.

Уроки були проведені відповідно до чинних програм з предметів у           2, 3, 7,10  класах з урахуванням специфіки календарно-тематичного планування учителів Іванівської гімназії. Тему уроку учасники обирали шляхом жеребкування, як і порядковий номер проведення уроку. У такий спосіб було досягнуто максимальної об’єктивності та прозорості під час проведення конкурсних випробувань.

На уроках учителі  продемонстрували своє вміння працювати з учнями, використовуючи різноманітні технології та методи навчання.

Кошель К.П. провела урок  у швидкому темпі. Прикладна спрямованість уроку була частково реалізована через використання завдань на розрахунок площі земельної ділянки, а застосування ігрових прийомів «Знайди помилку», «Відгадай задумане слово», «Дешифратор» дало змогу підвищити рівень сприйняття та засвоєння учнями матеріалу, їх когнітивну активність. У ході уроку чітко прослідковувалася інтеграція з народознавством. Однак вчитель віддавала перевагу фронтальній роботі з класом, тоді як цей тип організації навчальної роботи не сприяє самостійній роботі учнів та здійсненню диференціації та індивідуалізації  їх навчально-пізнавальної діяльності.

Урок предмету «Захист Вітчизни» (вчитель Загорський О.А.) супроводжувався  показом відео фрагментів, які мотивували учнів до вивчення теми; мав практичну  спрямованість (учні мали можливість закріпити вивчений теоретичний матеріал  у ході виконання практичних робіт у групах). Вчитель використав паперові жетони, що учні отримували за кожну правильну відповідь або виконане практичне завдання і слугували для накопичення балів для оцінювання. Проте Олег Антонович нераціонально використав час уроку і його заключна частина була проведена після дзвоника на перерву.

         Належне слід віддати сміливості, впевненості, бажанню брати участь  у конкурсі педагогічної майстерності молодому спеціалісту Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Орловській Анжеліці Валеріївні. Проте вчителю необхідно звернути увагу на удосконалення методики викладання предмету.

Мовчан Т.А. продемонструвала власний досвід, знання предмету, уміння спілкуватись з учнями, дивувати їх різноманітністю прийомів і форм роботи, що є невід’ємною складовою педагогічної діяльності Тетяни Анатоліївни. Впевненість, чітке розуміння завдань уроків іноземної мови, комунікативна спрямованість, надають її урокам особливої атмосфери взаємодії учнів і вчителя.

Урок  Касьяненко Т.І. комунікативно спрямований, має чітку структуру,  форми і прийоми, використані на уроці, сприяють розвитку креативності, збагаченню лексичного запасу учнів. Явно прослідковується  реалізація виховної мети уроку. Тетяна Іларіонівна створює на своїх уроках атмосферу співпраці між учнями та вчителем.  Вона має свій стиль проведення уроків, проте вчитель не здійснив оцінювання на належному рівні та не прокоментував оцінок.

 Самоаналіз проводився безпосередньо після проведення уроку. У ході самоаналізу кожен учитель здійснював оцінку уроку в цілому та окремих його етапів, аналізував хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінював особливості та рівень підготовки учнів, указував на свої помилки та прорахунки.

Учасники в основному показали вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку, встановлювати відповідність змісту уроку меті і завданням та використаним технологіям. Але в той же час конкурсанти не завжди адекватно оцінювали власну діяльність на уроці, не виявляли об’єктивні причини того чи іншого недоліку, звертаючи увагу на такі причини як «мала активність дітей», «діти важко виходили на контакт», що є не причиною, а наслідком роботи вчителя на уроці. Адже творчий учитель повинен, перш за все, знайти шляхи залучення школярів до навчально-пізнавальної діяльності, знайти ті форми й методи роботи, які б дозволили кожній дитині, працюючи на уроці, розкрити власний потенціал.

На підставі рішення журі лауреатами І (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»:

У номінації «Англійська мова» стали:

Мовчан Тетяна Анатоліївна, учитель Благодатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

Орловська Анжеліка Валеріївна, учитель Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

У номінації «Захист Вітчизни» – учитель Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сушко Віктор Семенович.

         Переможцем І (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Англійська мова» стала  Касьяненко Тетяна Іларіонівна, учитель Іванівської гімназії;

у номінації «Захист Вітчизни» – Загорський Олег Антонович, учитель Любимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

у номінації «Математика»  –  Кошель Катерина Павлівна, учитель Першотравневої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

з/п

Прізвище ім’я,

по батькові вчителя

Школа

Матеріали, блог

01.12.2015

Майстер-клас

04.12.2015

Перевірка фахової майстерності учасників конкурсу

08.12.2015

Урок

11.12.2015

Самоаналіз

11.12.2015

Загальна кількість балів

1

Касьяненко Тетяна Іларіонівна

Іванівська гімназія

2

37,3

49

57,4

9

154,7

2

Орловська Анжеліка Валеріївна

Фрунзенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

0

33,2

39

45,7

6

123,9

3

Кошель Катерина Павлівна

Першотравнева загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

2

35,8

28

51,7

8,5

126

4

Мовчан Тетяна Анатоліївна

Благодатненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

2

33

35

53,5

9

132,5

5

Загорський Олег Антонович

Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

9

32

42

51,3

8,6

142,9

6

Сушко Віктор Семенович

Новодмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

0

26,3

32

-

-

58,3

 

 

Результати конкурсних випробувань

Системний аналіз результатів конкурсних випробувань учасників                І (районного) туру Конкурсу дозволяє зробити наступні висновки:

  1. Необхідно вдосконалювати навички роботи вчителів з технологією Веб 2.0, вміння редагувати, оформляти та наповнювати інформацією сторінки власних веб-ресурсів; систематично публікувати свої навчально-методичні розробки у мережі Інтернет, дотримуючись принципів авторського права; під час розробки блога орієнтуватися на цільову аудиторію (учнів, батьків, вчителів), тобто зміст і дизайн ресурсу мають відповідати специфіці предмета та бути цікавим для його відвідувачів.
  2. Потребує удосконалення методика проведення самоаналізу уроку вчителями залежно від навчального предмету та типу уроку.
  3. Особливу увагу необхідно звернути на підготовку учителя до проектної діяльності.
  4. Потребує активізації підготовка вчителя до проведення майстер-класу з урахуванням  алгоритму даної технології.

 

Завідувач комунальної установи

«Іванівський районний методичний кабінет»                                   К.В.Шатова

 

Про підсумки проведення

ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад

з базових навчальних дисциплін      

                                                                           

На виконання листа управління освіти і науки обласної державної адміністрації від 23 листопада 2015 року № 02-15/69-14 «Про проведення  ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015/2016 навчальному році» та відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 22 вересня 2011 року  № 1099 у поточному навчальному році проведено ІІ етап Всеукраїнських олімпіад за завданнями та рекомендаціями, підготовленими Комунальним вищим навчальним закладом «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.

За графіком у термін з 14 листопада по 12 грудня проведено 16 олімпіад та 2 конкурси: мовно-літературний учнівської і студентської молоді імені Т.Шевченка  (22 учні) та української мови імені Петра Яцика, в яких взяли участь 138 учнів з усіх навчальних закладів району та студентів професійно- аграрного ліцею (із них 64 учні – учасники учнівських олімпіад з навчальних дисциплін).

Найбільше учасників було в олімпіадах  з української мови та літератури, математики, історії. Багато було бажаючих  взяти участь у Міжнародних конкурсах: мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Т.Шевченка  (22 учні, із них – 6 переможців, що становить 27 %) та конкурсі української мови імені Петра Яцика (52 учні, із них – 16 переможців, що становить 31 %).

Кількість переможців у олімпіадах з навчальних дисциплін – 17 учнів             (27 %):

з біології –  3 учня: Капушев Алан, 8 клас, Новосеменівська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Шевчук Вікторія, 10 клас,  Іванівська гімназія;

Міщенко Яна, 10 клас, Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ступенів;

з фізики – 1 учень: Штанько Олег, 10 клас, Іванівська гімназія;

з географії – 1 учень: Чигрин Платон, 10 клас, Іванівська гімназія;

з хімії – 1 учень: Чкан Дарія, 7 клас, Воскресенська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

з історії – 1 учень:  Корнєва Каріна, 9 клас, Дружбівська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

з української мови і літератури – 6 учнів:

Кальян Євгенія, 11 клас, Іванівська гімназія;

Єльцова Аня, 8 клас, Благодатненська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Попова Анна, 9 клас, Нововасилівський НВК;

Дмитровська Ліана, 9 клас, Трохимівська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Івін Олександр, 7 клас, Іванівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  № 2;

Беник Каріна, 7 клас, Воскресенська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

з англійської мови – 2 учні:

Шевчук Вікторія, 10 клас та Подоляк Артем, 9 клас з  Іванівської гімназії

з математики – 3 учні:

Штанько Олег, 10 клас, Іванівська гімназія;

Івін Олександр, 7 клас, Іванівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2;

Журавльова Олена, 6 клас, Трохимівська ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Дипломом Міністерства освіти і науки України нагороджена переможець районного і обласного етапів Міжнародного мовно-літературного  конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - учениця 5 класу Новосеменівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Капушева Софія Реджепівна  за зайняте ІІ місце у обласному етапі конкурсу (наказ МОН № 439 від 16.04.2015 року).

За результатами проведення учнівських олімпіад та конкурсів  школи району  мають наступний рейтинг:

 

 

                 Кількість переможців

Олімпіади

Конкурс ім.П.Яцика

Конкурс

ім.Т.Шевченка

Всього

1

Іванівська гімназія

6

7

1

14

2

Іванівська ЗОШ № 2

2

1

 

3

3

Благодатненська ЗОШ

1

3

3

7

4

Воскресенська ЗОШ

2

1

 

3

5

Дружбівська ЗОШ

1

 

 

1

6

Любимівська ЗОШ

 

 

 

 

7

Нововасилівський НВК

1

1

1

3

8

Новодмитрівська ЗОШ

 

 

 

 

9

Новосеменівська ЗОШ

1

1

1

3

10

Першотравнева ЗОШ

1

1

 

2

11

Фрунзенська ЗОШ

 

 

 

 

12

Трохимівська ЗОШ

2

1

 

3

13

Шотівська ЗОШ

 

 

 

 

 

Всього

17

16

6

39

         Отже, за кількістю переможців рейтинг шкіл наступний:

  1. Іванівська гімназія
  2. Благодатненська ЗОШ І-ІІІ ступенів
  3. Іванівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2

    Воскресенська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Нововасилівський НВК

Новосеменівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

           Трохимівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

         4. Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ступенів

         5. Дружбівська ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Учні  Любимівської,    Новодмитрівської,     Фрунзенської,     Шотівської ЗОШ І-ІІІ ступенів не посіли призових місць.

 

Методист комунальної установи

«Іванівський районний методичний кабінет»                              Г.Ф.Сницарь

 

Про забезпечення дотримання

навчальними закладами району

законодавства щодо отримання

благодійних (добровільних) внесків

від юридичних та фізичних осіб

 

З метою забезпечення дотримання вимог Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків від юридичних і фізичних осіб закладами освіти для потреб їхнього фінансування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  04 серпня 2000 року № 1222 «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування», відкрито рахунки за дорученням для зарахування благодійних внесків від юридичних та фізичних осіб в органах казначейства для виконання окремих конкретних доручень.

Згідно з актами загальноосвітніх навчальних закладів на оприбуткування благодійної допомоги за станом на 16 грудня 2015 року сума допомоги становить 84800,89 грн.

Виходячи із наведеного

 

РЕКОМЕНДУЮ:

 

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

1. Взяти до відома, що прийом благодійних внесків від фізичних і юридичних осіб відбувається виключно на добровільній основі.

2. Не втручатися у діяльність благодійних фондів і піклувальних рад.

3. До 01 січня 2016 року повторно опрацювати лист Міністерства освіти і науки України від 05 вересня 2013 року № 1/9-608 «Щодо благодійних внесків».

Начальник  КУ «Централізована  бухгалтерія

по обслуговуванню закладів та установ

освіти Іванівського району»                                               Н.О.Гнідаш

 

ДОРУЧЕННЯ:

Карнауху В.В.,

Пташнік М.І.

Укомплектувати заклади первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами.

                                                               Термін – до 01 січня 2016 року

 

Пташнік М.І.

Надати клопотання до відділу освіти районної державної адміністрації щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробки горища КЗ «Іванівський Центр дитячої творчості»  вогнестійкими розчинами.

                                                                    Термін – до 01 січня 2016 року

                                                                   

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

Провести семінари-практикуми для педагогічних працівників щодо:

- вдосконалення навичок роботи вчителів з технологією Веб 2.0, вміння редагувати, оформляти та наповнювати інформацією сторінки власних веб-ресурсів; систематичного публікування своїх навчально-методичних розробок у мережі Інтернет, дотримуючись принципів авторського права; під час розробки блогу орієнтуватися на цільову аудиторію (учнів, батьків, вчителів), тобто зміст і дизайн ресурсу мають відповідати специфіці предмета та бути цікавим для його відвідувачів;

- удосконалення методики проведення самоаналізу уроку вчителями залежно від навчального предмету та типу уроку;

- підготовки учителя до проектної діяльності;

- підготовки вчителя до проведення майстер-класу з урахуванням  алгоритму даної технології.

                                                                Термін – до 20 січня 2016 року

 

Взяти до відома, що прийом благодійних внесків від фізичних і юридичних осіб відбувається виключно на добровільній основі.

Не втручатися у діяльність благодійних фондів і піклувальних рад.

                                                     Термін – постійно

 

Повторно опрацювати лист Міністерства освіти і науки України від 05 вересня 2013 року № 1/9-608 «Щодо благодійних внесків».

                                                                Термін – до 01 січня 2016 року

 

Єльцовій Р.М.,

Кидаловій В.В.,

Кобцю Ю.Д.,

Чмирь Т.М.

Забезпечити результативну участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

                                                                Термін – у 2016/17 навчальному році

Могилі В.А.,

Хураскіній А.А.,

Чмирь Т.М.

Надати відділу освіти районної державної адміністрації довідки з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту у іншому закладі, в повному обсязі

                                                           Термін – до 15 січня 2016 року

 

Костюковій І.О.

Завершити облаштування внутрішнього санвузла.

                                                              Термін – до 01 лютого 2016 року

Негуляєвій К.А.

         Контролювати

ремонт примусових витяжок у харчоблоці Новомиколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

доукомплектування Благодатненської, Дружбівської, Новомиколаївської, Шотівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з  встановленими нормами;

укладання угоди на випадок евакуації учнів та персоналу Першотравневої

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у разі надзвичайної ситуації;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами;

проведення ремонту витяжної шафи у кабінеті хімії Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

заміну дерев’яного електричного щита у харчоблоці Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на металевий.

                                                               Термін – до виконання

 

Могилі В.А.

            Проаналізувати  стан викладання фізичної культури та організації спортивно-масової роботи в школі

                                                              Термін – у квітні  2016 року

 

Начальник відділу освіти                                                  Л.І.Шикуленко

     

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (18.12.2015)
Переглядів: 355 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz