П`ятниця, 10.05.2024, 17:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради з керівниками закладів освіти (23.02.2016 року)

Іванівська районна державна адміністрація

Відділ освіти

23.02.2016                                                  

                                                                   

 

Про організацію харчування учнів

у Благодатненській та Трохимівській

загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів

 

Відповідно до плану роботи відділу освіти районної державної адміністрації 9 - 10 лютого 2016 року перевірено стан організації харчування у Благодатненській та  Трохимівській  загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів.

У ході перевірки виявлено, що у закладах видано накази про організацію харчування (від 09 вересня 2015 року № 89 «Про організацію харчування у 2015/16 навчальному році» та від 30 листопада 2015 року № 132 «Про стан харчування учнів школи», також аналізувалося питання на нараді при директору Благодатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   29 жовтня 2015 року протокол № 09); у Трохимівській загальноосвітній школі видано накази від 07 вересня 2015 року № 120 «Про організацію харчування учнів» та від 13 листопада № 160 «Про стан організації харчування учнів».

У Благодатненській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів гарячим харчуванням охоплено 52 учнів (64 %), з них за бюджетні кошти харчуються - 15 учнів початкової ланки та 7 учнів пільгової категорії, за батьківські кошти 30 учнів.

У Трохимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів гарячим харчуванням охоплено 50 учнів (81 %): 31 учень за батьківську плату, снідають - 13 учнів (1-3 класи) та 6 дітей пільгової категорії харчуються за кошти держбюджету. 14 учнів початкових класів додатково обідають за батьківські кошти.

Вартість харчування учнів у Благодатненській загальноосвітній школі     І-ІІІ ступенів за батьківські кошти становить 7 грн.   

У Трохимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів вартість харчування становить 7-8 гривень (обід), затверджено на загальношкільних батьківських зборах (протокол № 08 від 16 вересня 2015 року).

У закладах освіти створено постійні комісії по контролю за організацією харчування, які проводять перевірки роботи харчоблоку, дотримання санітарно-гігієнічних норм, правильність збереження і терміни реалізації продуктів харчування, правильність закладки продуктів харчування у котли, дотримання рецептури і технології приготування страв, тощо. Результати перевірок оформляються у журналі оперативного контролю за станом організації харчування встановленої форми і подаються директору школи для ознайомлення та прийняття заходів адміністративного впливу для виправлення недоліків.

У закладах затверджено графік роботи їдальні (наказ від 09 вересня    2015 року № 89 «Про затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку на 2015/2016 навчальний рік», графік харчування учнів Благодатненської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2-4 класів, пільгової категорії,  5-11  класів (наказ від 09 вересня 2015 року № 89 «Про організацію харчування учнів»), графік чергування вчителів у шкільній їдальні (наказ від 09 вересня 2015 року № 89 «Про організацію харчування учнів», наказ від   07 вересня 2015 року № 120 «Про організацію харчування учнів», від   13 листопада № 160 «Про стан організації харчування учнів», від 07 вересня 2015 року № 120 «Про організацію харчування учнів» у Трохимівській ЗОШ І-ІІІ ступенів).

Меню затверджене Головним державним санітарним лікарем Генічеського, Новотроїцького, Іванівського районів  Н.М. Асатуровою.

На основі перспективних меню медичною сестрою щоденно  складається меню  3 видів: меню для харчування учнів початкових класів, меню для харчування учнів пільгової категорії, меню для харчування учнів    від 10 років і старше (обід за батьківську плату), які затверджуються директором.

Наявні медичні картки працівників (100 % проходження медичного огляду). Дотримається періодичність проходження медичного огляду працівниками закладу, працівниками харчоблоку.

Постачальники продуктів харчування та асортиментний перелік продуктів погоджено з Головним державним санітарним лікарем  Генічеського, Новотроїцького, Іванівського районів Н.М. Асатуровою. Постачальниками продуктів харчування є МПП «Ритм» директор   Ганецька Л.В.

На виконання вимог наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15 серпня 2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування  дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» у закладах освіти заборонено використання у харчуванні дітей сухих сніданків, продуктів швидкого приготування, чіпсів, смажених горіхів, газованих напоїв. Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед учнів та батьків щодо шкідливого впливу цих продуктів на здоров’я дітей.

Харчоблок Благодатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів забезпечений таким холодильно-технологічним обладнанням:

- холодильники з двома  вміщеними окремо морозильними камерами;

 - електрична плита;

- кухонним та столовим посудом (тарілки, сковорідка електрична, каструлі емальовані, каструлі алюмінієві, тарілки, чашки, ложки, набір ножів тощо);

- столи обідні, стільці до столів;

- ванни для миття посуду;

- проточною холодною водою (гарячої води немає, воду гріють на плиті);

- миючі засоби – кальцинована сода, дезінфікуючий засіб «Жавель - Клейд».

Харчоблок Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів забезпечений таким холодильно-технологічним обладнанням:

- холодильники з двома вміщеними окремо морозильними камерами  (2 шт.);

- електрична плита (3 шт.)

- духова шафа (1 шт.), електродуховка (1 шт.)

- бойлер на 100 л.,

- електросковорода;

- кухонним та столовим посудом (тарілки, сковорідка електрична, каструлі емальовані, каструлі алюмінієві, тарілки, чашки, ложки, набір ножів тощо);

- столи обідні, стільці до столів;

- ванни для миття посуду;

- проточною гарячою та холодною водою забезпечені цілодобово;

- миючі засоби – кальцинована сода, дезінфікуючий засіб «Жавель - Клейд», хлоргексидин, господарче мило;

Медичні сестри щоденно складають меню-розкладку, проводять щоденний контроль за станом здоров’я працівників кухні та роблять відмітки у «Журналі здоров’я», здійснюють щоденно бракераж готової продукції та процес закладки продуктів у котли, постійно здійснюють бракераж сирої продукції.

У Благодатненській та Трохимівській загальноосвітніх школах                           І-ІІІ ступенів не здійснюється дієтичне харчування дітей, оскільки немає призначення лікаря.

У обох перевірених  навчальних закладах наявна документація  з питань організації харчування:

- нормативна база з організації харчування;

- накази про організацію харчування із затвердженими списками дітей, що харчуються;

- журнали щоденного обліку дітей, які харчуються;

- графіки харчування учнів та графіки чергування педпрацівників у їдальні;

- журнали здоров'я працівників харчоблоку;

- журнали бракеражу сирої продукції;

- журнали бракеражу готової продукції;

- заявки на продукти харчування;

- сертифікати, ветеринарні посвідчення, супровідні документи, які підтверджують якість продукції;

- перспективні меню;

- щоденні меню;

- картотеки страв;

- зошити обліку відходів;

- книги складського обліку;

- перелік миючих засобів, дозволених МОЗ України;

- аналіз виконання норм харчування (щомісячні).

Наявні столи для контрольних блюд. Кожного дня виставляються контрольні порції, які зберігається в стерильній скляній тарі 48 годин.

         Проби відбираються в об'ємі порцій для дітей, зберігаються на харчоблоці у холодильнику при температурі +4 - +8 С°. Проби страв кожного прийому їжі зберігаються протягом доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

 

ПРОПОНУЮ:

 

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів з 15 лютого 2016 року організувати харчування учнів 1-4 класів відповідно наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 11 лютого 2016 року № 25 «Про харчування дітей 1-4 класів у загальноосвітніх навчальних закладах району в 2015/16 навчальному році».

 

        

Головний спеціаліст відділу освіти

районної державної адміністрації               О.М.Москаленко

 

 

Іванівська районна державна адміністрація

Відділ освіти

 

23.02.2016                                                 

Про стан травматизму учасників

навчально-виховного процесу,

створення безпечних умов праці та

навчання в закладах освіти району

 

Відділом освіти районної державної адміністрації проаналізовано стан травматизму учасників навчально-виховного процесу за 2015 рік, створення безпечних  умов праці і навчання в закладах освіти.

Під час перевірки встановлено, що у всіх навчальних закладів проводиться належна робота щодо створення безпечних умов праці і навчання, профілактики травматизму.

У відповідності з вимогами статті 15 Закону України “Про охорону праці” в навчальних закладах призначені відповідальні за стан безпеки життєдіяльності, діяльність яких проводиться згідно з Положенням про службу охорони праці.

Навчальні заклади в цілому забезпечені законодавчими та нормативними актами з питань безпеки життєдіяльності, здійснюється контроль щодо їх виконання.

Питання безпеки життєдіяльності, створення належних санітарно– гігієнічних умов, профілактики травматизму розглядаються на педагогічних радах навчальних закладів.

У терміни, визначені зазначеним Положенням, в навчальних закладах району проводяться інструктажі з учасниками навчально-виховного процесу  з питань  безпеки життєдіяльності, охорони праці.

Як результат, впродовж року не зареєстровано жодного нещасного випадку під час виконання трудових обов’язків з працівниками навчальних закладів району.

Збільшилась загальна кількість нещасних випадків у побуті в порівнянні з минулим роком (у 2014 році – 50, у 2015 – 51). 3 випадки травматизму трапилися під час навчально-виховного процесу (Шотівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Іванівська гімназія).

Треба відзначити, що у 2015 році не зареєстровано жодного випадку травматизму із смертельним наслідкам.

Гострою залишається проблема створення належних санітарно- гігієнічних умов у навчальних приміщеннях шкіл. У багатьох кабінетах, майстернях, спортивних залах не витримується повітряно-температурний режим, недостатнє забезпечення сучасним світлотехнічним обладнанням. Причиною погіршення штучного освітлення в приміщеннях закладів освіти є використання електроламп меншої потужності та несвоєчасна їх заміна.

Суттєві недоліки мають місце в організації роботи з питань протипожежного захисту об’єктів освіти. Як показали перевірки стан протипожежного захисту будівель навчальних закладів залишається на низькому рівні. Найхарактернішими недоліками з питань пожежної безпеки є недостатня забезпеченість закладів первинними засобами пожежегасіння, несправний стан автоматичних систем протипожежної сигналізації, відсутність обробки горищ протипожежною сумішшю.

 

ПРОПОНУЮ:

 

1. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

1.1. Терміново провести з учнями та педагогічними працівниками інструктажі з питань  дотримання  вимог безпеки  життєдіяльності  у навчальних закладах, правил поведінки в позаурочний час, дотримання правил дорожнього руху.

1.2.  У березні 2016 року на нарадах при директору (педагогічних радах) заслухати звіти про стан дотримання вимог законодавства в частині збереження життя і здоров’я учнів та працівників закладів освіти.

2. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів: Іванівської гімназії – Хураскіній А.А., Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів –   Чмирь Т.М. у березні 2016 року на нарадах при директорові детально проаналізувати випадки травматизму під час навчально-виховного процесу з метою унеможливлення створення у майбутньому ситуацій, що призвели до травматизму.                    

 

Інженер з охорони  праці КУ

«Іванівський районний центр по

обслуговуванню закладів освіти,

фізичної культури та спорту» Іванівської

районної ради Херсонської області                     К.А.Негуляєва

 

За   результатами  наради   при   начальнику   відділу   освіти  районної державної адміністрації з керівниками закладів освіти дані

ДОРУЧЕННЯ:

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

Організувати харчування учнів 1-4 класів відповідно наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 11 лютого 2016 року № 25 «Про харчування дітей 1-4 класів у загальноосвітніх навчальних закладах району в  2015/16 навчальному році».

                                                                Термін – з 15 лютого 2016 року

 

Провести з учнями та педагогічними працівниками інструктажі з питань  дотримання  вимог безпеки  життєдіяльності  у навчальних закладах, правил поведінки в позаурочний час, дотримання правил дорожнього руху.

                                                    Термін – терміново

 

На нарадах при директору (педагогічних радах) заслухати звіти про стан дотримання вимог законодавства в частині збереження життя і здоров’я учнів та працівників закладів освіти.

                                                     Термін – у березні 2016 року

 

На нарадах при директору ознайомити педагогічний колектив з наказом Міністерства освіти і науки України від  08 лютого 2016 року № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у  2015/2016 навчальному році».

                                                    Термін – до 01 березня 2016 року

 

На нарадах при директору ознайомити педагогічний колектив з листом Міністерства освіти і науки України від 05 лютого 2016 року № 1/9-62 «Щодо організації навчального процесу».             

                                                    Термін – до 01 березня 2016 року

 

Хураскіній А.А.,

Чмирь Т.М.

На нарадах при директору детально проаналізувати випадки травматизму під час навчально-виховного процесу з метою унеможливлення створення у майбутньому ситуацій, що призвели до травматизму.

                                                     Термін – у березні 2016 року

 

Могилі В.А.,

Хураскіній А.А.,

Чмирь Т.М.

Надати відділу освіти районної державної адміністрації довідки з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту в іншому закладі, в повному обсязі.

                                                           Термін – до 15 березня 2016 року

Негуляєвій К.А.

         Контролювати

ремонт примусових витяжок у харчоблоці Новомиколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

доукомплектування Благодатненської, Дружбівської, Новомиколаївської, Шотівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з  встановленими нормами;

укладання угоди на випадок евакуації учнів та персоналу Першотравневої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у разі надзвичайної ситуації;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами;

проведення ремонту витяжної шафи у кабінеті хімії Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

заміну дерев’яного електричного щита у харчоблоці Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на металевий;

укомплектування первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами комунального закладу «Іванівський дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки».

                                                               Термін – до виконання

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації                          Л.І.Шикуленко

 

 

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (16.02.2016)
Переглядів: 449 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz