П`ятниця, 10.05.2024, 02:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради з керівниками закладів освіти (27.10.2015 року)

Про дотримання системи організації фізкультурно-оздоровчої роботи в

дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних

закладах, затвердженої наказом управління освіти і науки обласної

державної адміністрації від 03 червня 2004 року № 212, у

Іванівській № 2 та Фрунзенській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів

Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у Іванівській № 2, Фрунзенській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів здійснюється відповідно до вимог нормативно-правової бази: законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про фізичну культуру і спорт»; Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 344/2013; наказу Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2005 року № 458 «Про затвердження Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України; наказу Міністерства освіти і науки України від 21 липня 2003 року № 486 «Про систему організації спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи в навчальних закладах»; наказу управління освіти і науки обласної державної адміністрації від 03 червня 2004 року № 212 «Про дотримання системи організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних закладах».

 З метою виховання відповідального ставлення до власного здоров'я і здоров’я оточуючих як до вищої індивідуальної суспільної цінності; формування у дітей навичок здорового способу життя; оптимізації режиму навчально-виховного процесу; збільшення рухової активності дітей; активізації спортивної роботи всіх ланок системи освіти в 2014/15 навчальному році діяльність закладу була спрямована на активну участь дітей в обов’язкових фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходах, що проводяться у школі – фізкультхвилинки, подовжені рухові перерви, Дні здоров'я, спортивні свята та змагання, туристичні походи. З метою формування здорового способу життя проводились освітньо-виховні, тематичні мистецькі акції, конкурси.

Спортивна база школи включає в себе приміщення спортивного залу, загальною площею 274,9 м2 та спортивну зону (1900 м2) із майданчиків: легкоатлетичного, для спортивних ігор, легкоатлетичного для метання м’яча, гімнастики. Технічний стан спортивних споруд задовільний, вчасно проведено їх поточний ремонт. На початку навчального року складено акт-дозвіл на проведення занять в спортивному залі та акт обстеження ігрового,  спортивних майданчиків.

У школі з учнями, які беруть участь у районних та шкільних спортивних змаганнях проводяться відповідні інструктажі з техніки безпеки з відміткою у спеціальному журналі встановленого зразка.

Перед участю школярів у змаганнях районного рівня видається наказ директора школи про призначення відповідального вчителя за збереження життя та здоров’я дітей та підлітків і проведення інструктажів з техніки безпеки.

Забезпеченість навчального закладу спортивним інвентарем складає 50 % від потреби.

Питання викладання фізичної культури, організації та проведення спортивно-масової роботи знаходиться на постійному контролі адміністрації загальноосвітнього навчального закладу.

Викладання навчального предмету «Фізична культура» у закладі здійснюють: у початкових класах - вчителі Назаренко Є.М. (1 клас), Шип І.В. (2 клас), Дереза М.В. (3 клас), Трохименко І.А. (4 клас); у 5-9, 11 класах – Панкєєв О.В.

Панкєєв О.В. має відповідну фахову педагогічну освіту, стаж роботи –  10 років, кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», курсову перепідготовку при КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» пройшов у 2014 році.

Згідно з робочим навчальним планом школи на 2015/16 навчальний рік учні 1-9 класів охоплені трьома уроками фізичної культури на тиждень,  11-го – двома.  

Відповідно до акту, складеного за результатами проведеного влітку 2015 року спеціалістами КЗ «Іванівська центральна районна лікарня» медичного огляду, учні школи були розподілені на медичні групи для занять на уроках фізкультури: основна група – 62 учні (73 %), підготовча група –  17 учнів (20 %), спеціальна група – 5 учнів (6 %), звільнених від занять фізкультурою – 1 учень (1 %). Заняття з дітьми, віднесеними за станом здоров’я до спеціальної медичної групи, в поточному навчальному році не були організовані через відсутність педпрацівника, який має відповідну фахову підготовку та недостатністю фінансування.

Спортивні заходи є частиною загального плану виховної роботи  навчального закладу і проводяться у відповідності до календарного плану спортивно-масових заходів, затвердженого директором. Учні школи є активними учасниками Олімпійського тижня, присвяченого Дню фізичної культури і спорту. У нинішньому навчальному році Тиждень проводився з 14 по 18 вересня 2015 року. В рамках Тижня проведено Олімпійські уроки, конкурс дитячих малюнків на тему «Олімпійський рух: історія та сьогодення», конкурс-вікторина «Знавець олімпійського спорту», змагання з футболу, волейболу, настільного тенісу, шахів. При підготовці заходів педагогом-організатором Тишковець Я.О., вчителем фізичної культури Панкєєвим О.В. враховано вікові особливості школярів та стан їхнього здоров’я.

У 2014/15 навчальному році вихованці вчителя Панкєєва О.В. стали призерами (ІІ місце) районних змагань з баскетболу.

Вже протягом декількох років вчитель фізичної культури Панкєєв О.В. бере участь у Всеукраїнському конкурсі «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу». Зокрема у 2014 році для участі в конкурсі ним підготовлено методичну розробку з теми «Впровадження інноваційних технологій на уроках фізичної культури».

Разом з тим потребує вирішення питання оновлення спортивного обладнання, інвентарю в спортивному залі. Також, залишається вакантною посада медичної сестри в школі, що унеможливлює здійснення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог на всіх загальношкільних заходах.

З метою виховання відповідального ставлення до власного здоров'я і здоров’я оточуючих як до вищої індивідуальної суспільної цінності; формування у дітей навичок здорового способу життя; оптимізації режиму навчально-виховного процесу; збільшення рухової активності дітей; активізації спортивної роботи всіх ланок системи освіти у Фрунзенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів у 2015/16 навчальному році діяльність школи спрямована на активну участь дітей в обов’язкових фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходах, що проводяться у закладі – фізкультхвилинки, подовжені рухові перерви, Дні здоров'я, спортивні свята та змагання, туристичні походи, заняття в спортивних секціях. З метою формування здорового способу життя проводились освітньо-виховні, тематичні мистецькі акції, конкурси.

У школі спортивно-масову та фізкультурно-оздоровчу роботу проводять  5 вчителів, що викладають предмет фізичного виховання, з них: вищу освіту мають - 2 вчителя, що складає 40 % (Бруштеля О.В.,  Дяконенко І.Д. вчителі 2 та 4 класу);  неповну вищу освіту - 2 вчителі, що складає 40 % (Погрібний А.О., Галкіна Л.В. -  вчитель 3 класу); середню спеціальну має – 1 вчитель, що складає 20 (Володін Л.С.)., кваліфікаційний рівень педагогів: I категорії - 2 вчителя (40 %) (Бруштеля О.В.,  Дяконенко І.Д.); бакалавр – 1 вчитель (20 %) (Погрібний А.О.); спеціаліст     ІХ розряду - 2 вчителів (40 %) (Володін Л.С., Галкіна Л.В.)

Вчитель фізичного виховання Володін Л.С. пройшов курсову передпідготовку в 2013 році.

Матеріально-технічну базу навчальних закладів для проведення спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів становить: типовий спортивний зал; тенісний зал у пристосованому приміщенні; спортивний майданчик.

Стан матеріально-технічного забезпечення спортзалу: спортивні мати – 4  шт., скакалки  -  20 шт., м’ячі баскетбольні - 7 шт., м’ячі футбольні - 1 шт., м’ячі тенісні - 6 шт., обручі - 2 шт., м’ячі для метання - 3 шт., гантелі - 1 шт.

Технічний стан споруд задовільний, вчасно проведені ремонтні роботи спортивного залу та майданчика. Забезпеченість навчального закладу спортивним інвентарем складає 20 % від потреби. Слід зазначити, що враховуючи сучасні вимоги до освітніх послуг такої кількості недостатньо. На даний час адміністрація не знайшла можливості придбати спортивний інвентар, не залучали спонсорські та батьківські кошти.

В школі на ставку працює медична сестра, що забезпечує дотримання безпечних умов проведення спортивно-масових заходів та сприяє збереженню життя  і здоров’я учнів. Медичний контроль у школі теж на належному рівні. Учні 2-8 та 11 класів проходять щороку медичні огляди згідно з планом лікарні сімейної медицини, а учні 1 та 10 класу - медичні комісії в районній лікарні. Медичну допомогу учням і працівникам школи кваліфіковано надає медсестра. У школі обладнано та оснащено до відповідних норм медичний кабінет. Медпрацівник здійснює контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог на всіх загальношкільних  заходах, навантаженням на учнів під час проведення уроків фізичної культури. На основі результатів обов’язкового медичного огляду або відповідної довідки про стан здоров’я окремої дитини. Медичний працівник навчального закладу здійснює розподіл всіх учнів навчального закладу на медичні групи по фізкультурі (основну, підготовчу, спеціальну).

За результатами медичного обстеження школярі розподілені на медичні групи: основна група – 53  учня, підготовча група – 51  учень, спеціальна  група – 1 учень.

Питання організації та проведення спортивно-масової роботи знаходиться на постійному контролі в адміністрації закладу. Систематично заслуховуються на засіданнях педагогічних рад, нарадах при директорові, проводяться моніторингові дослідження. Внутрішкільні заходи є частиною загального плану роботи навчального закладу і проводяться у відповідності до календарного плану спортивно-масових заходів, затвердженого директором. Учні школи є активними учасниками Олімпійського тижня, присвяченого Дню фізичної культури і спорту. В рамках тижня проводяться Олімпійські уроки, конкурси, спортивні вікторини, змагання з різних видів спорту, відкриття шкільних спартакіад.

Стало традиційним проведення змагань на першість школи з баскетболу, настільного тенісу, легкоатлетичного кросу, футболу.

Ініціатором у проведенні ряду спортивних заходів виступають члени учнівського самоврядування “Сонячної країни”, які вносять свої цікаві пропозиції не тільки вчителям фізичної культури та класним керівникам, а й адміністрації школи.

В період з 14 по 20 вересня 2015 року в школі проведено Олімпійський тиждень. Спортивне свято «Швидше! Вище! Сильніше!» - девіз найголовніших на Землі спортивних змагань – Олімпійських ігор. Під таким девізом у Фрунзенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів в рамках Всеукраїнського Олімпійського тижня, розпочалося спортивне свято. На лінійці відкриття спортивного тижня був урочисто піднятий прапор із зображенням п’яти Олімпійських кілець – символа Олімпійських ігор. На Олімпійському уроці учні молодших класів знайомились з історією виникнення Олімпійських ігор, учні середньої ланки – з культурою та традиціями Стародавньої Греції, а старші класи вели розмову на тему «Роль і місце України у сучасному спортивному та олімпійському русі». Протягом тижня для учнів 1-4 класів відбулися «Веселі старти». Перемогла дружба.  Учні 5-8 класів стали учасниками спортивного квесту «Острів здоров`я», учні 9-11 класів взяли участь в змаганні з легкої атлетики. Також було проведено змагання з тенісу  серед старших класів.

Завдяки таким заходам у дітей з’являється бажання займатися фізкультурою і спортом, формується ціннісне ставлення до свого здоров’я, виховується  почуття взаємодопомоги.

 У школі  працюють 2 спортивні гуртки (один із них від комунального закладу «Іванівська районна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа»), в яких займається 31 учень. Шкільна команда бере участь у всіх районних змаганнях.

Волейбольна команда школи четвертий рік займає перше  місце в районі.

Щороку проводяться всеукраїнські конкурси, фотографій, малюнків, літературних творів на тему «Олімпійський рух: історія та сьогодення» та конкурс-вікторина «Знавець олімпійського спорту».

 Разом з тим потребує вирішення ряд проблем щодо організації фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи у навчальних закладах, а саме: оновлення спортивного обладнання, придбання сучасного фізкультурного нестандартного обладнання, інвентарю в спортивній залі.

 Виходячи із наведеного

РЕКОМЕНДУЮ:

Керівникам загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів: Іванівської № 2 – Могилі В.А., Фрунзенської – Єльцовій Р.М.:

1. До  01  січня 2016 року поліпшити матеріально-технічну базу  спортивного залу.                            

2. Постійно вести контроль за станом викладання фізичної культури та спортивно-масової роботи.     

 

Директор комунального закладу «Іванівська районна комплексна

дитячо-юнацька спортивна школа»                                                      В.В.Карнаух

 

Про хід реалізації Національної

кампанії «Стоп насильству!»

на період до 2015 року

     

На виконання плану заходів щодо реалізації Національної кампанії «Стоп насильству!» на період до 2015 року видано наказ відділу освіти районної державної адміністрації від 17 лютого 2011 року № 46 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної компанії «Стоп насильству!» на період до 2015 року».

 У 2015/16 навчальному році у восьми навчальних закладах введено посади практичних психологів. Посади соціального педагога введено у Іванівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 та Іванівській гімназії.

З метою соціалізації дітей у Дружбівській, Новосеменівській, Фрунзенській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів, Нововасилівському навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»  введено факультатив «Людина і світ професій», у Іванівській гімназії – курс «Культура добросусідства», предмет психологія, у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів – факультатив «Навчання ситуативного спілкування», у Трохимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів – факультативи «Захисти себе від ВІЛ», «Етика і психологія сімейного життя». Проводяться тренінги «Агресія – перший крок до насильства», «Захист дітей від фізичного та психологічного насильства», «Насильство як гостре соціальне явище», «Соціалізація та адаптація».

Широко  залучаються органи учнівського самоврядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи: відбулися районні засідання школи активу «Як вести за собою», «Технологія учнівського самоврядування». Проводяться рейди із залученням батьківської громадськості, громадський огляд з охорони дитинства.

У шкільних бібліотеках оформлені виставки матеріалів  з  питань     запобігання насильству в сім'ї: «Стоп насильству!», «Насильству в сім’ї – «Ні!»», «Гендерний характер домашнього насильства», «Насильство в сім’ї -  справжнє лихо», «Попередження насильство в сім’ї», «Зупинити насильство – захистити себе», «Злагода і добробут – запорука здорової сім’ї».

На нараді при начальнику відділу освіти районної державної адміністрації з керівниками закладів освіти 25 серпня  2015 року – «Про виконання заходів програми щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини в Іванівському районі на період до 2016 року, затвердженої рішенням ХVІ сесії VІ скликання від 02 лютого 2012 року  № 166».

У всіх (13) загальноосвітніх навчальних закладах району діють ради профілактики,  де  розглядається  та аналізується питання про недопущення виникнення будь-яких форм насильства серед неповнолітніх, облаштовані скриньки довіри для виявлення випадків жорстокого поводження з дітьми, психологами проводиться  анкетування серед учнів навчальних закладів.

Відповідно до плану роботи відділу освіти районної державної адміністрації вносяться зміни до планів роботи  навчальних закладів в сторону збільшення кількості спортивних змагань. У загальноосвітніх навчальних закладах проведено Олімпійський тиждень, естафети мужності та козацькі розваги до Дня захисника України.

З метою поширення досвіду впровадження в навчально-виховний процес  "Шкільної медіації" як одного із способів розв'язання конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах проведено заняття «Шляхи розв’язання конфліктів», презентацію «Діти проти насилля та жорстокого поводження», підготовлено електронний посібник «Ми різні, ми рідні».

Проводяться  конкурси дитячої творчості щодо профілактики насильства: конкурси малюнків «Світ без насильства», «Діти проти насильства», «Ми проти насильства», «Світ очима дітей», рефератів «Життя без насильства».

Впроваджується інноваційна науково-педагогічна діяльність щодо запобігання насильству в дитячому середовищі,  виховання  у дітей та молоді толерантного ставлення у суспільстві. У Трохимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів створено осередок Всеукраїнської спілки учителів і тренерів «Всесвіт», запроваджено тренінгову програму «Маршрут безпеки» в рамках діяльності національної мережі «Школа дружня до дитини».

Поряд з тим, потребує активізації поширення досвіду роботи щодо запобігання насильству в дитячому середовищі.  

Начальник відділу освіти районної державної адміністрації                                                        Л.Шикуленко

 

Про стан виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку,

затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року

№ 646, у загальноосвітніх навчальних закладах району

 

На виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, (далі – Інструкція) у серпні 2015 року в  районі проведено облік дітей і підлітків шкільного віку від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня    2014 року виповнюється  5 років.

Рішеннями виконавчих комітетів сільських (селищної) рад визначено території обслуговування та закріплено за загальноосвітніми навчальними закладами району, утворено робочі групи для проведення обліку.

За станом на 14 серпня 2015 року на території району проживало  149 дітей п’ятирічного віку та 1563 дітей віком від 6 до 18 років. За результатами обліку видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 серпня 2014 року № 278 «Про затвердження списків обліку дітей та підлітків віком від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2015 року виповнюється 5 років, що проживають на території району, на     2015/16 навчальний рік».

Відповідно до пункту 10 Інструкції у загальноосвітніх навчальних закладах району за станом на 04 вересня 2015 року уточнено дані обліку дітей та підлітків віком від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2015 року виповнюється 5 років  (додаток 1) та відомості про охоплення навчанням дітей шкільного віку (додаток 2).

Згідно з абзацом 2 пункту 7 Інструкції списки дітей та  підлітків  з вадами розумового та фізичного розвитку погоджені головою районної психолого-медико-педагогічної консультації. За станом на 04 вересня  2015 року дітей та підлітків з вадами розумового та фізичного розвитку  віком від 6 до 18 років  42 особи.

            Поряд з тим, у ході обліку виявлено ряд недоліків:

            - рішення виконавчого комітету Іванівської селищної ради про затвердження списків обліку  видано після 15 серпня 2015 року;

            - невчасно надано довідки про нове місце навчання учнів (Іванівська селищна рада, Любимівська, Українська, Фрунзенська, Шотівська сільські ради);

            - потребує удосконалення механізм встановлення місця реєстрації дітей та підлітків.

          Зазначені недоліки вказують на те, що робота по формуванню та уточненню первинних списків дітей і підлітків шкільного віку покладена в основному на загальноосвітні навчальні заклади.

           Виходячи із наведеного              

ПРОПОНУЮ:

           Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

           1. У 2016 році при проведенні обліку дітей та підлітків шкільного віку забезпечити до 10 вересня виконання пункту 10 Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, щодо надання до відділу освіти районної державної адміністрації довідок з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту у іншому закладі.

           2. Керівнику Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2  Могилі В.А. до 30 жовтня 2014 року ознайомити відповідального працівника виконкому селищної ради з Інструкцією з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня  2000 року № 646, з метою вчасного проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку.

           3. Керівникам загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів: Іванівської № 2 – Могилі В.А., Любимівської – Кобцю Ю.Д., Української – Федченко В.Ю., Фрунзенської – Єльцовій Р.М., Шотівської – Чмирь Т.М. до 05 листопада  2015 року надати відділу освіти районної державної адміністрації довідки з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту у іншому закладі, в повному обсязі.

ДОРУЧЕННЯ:

 

Керівникам загальноосвітніх  навчальних закладів

З метою активізації поширення досвіду роботи щодо запобігання насильству в дитячому середовищі розповсюдити буклети з описом досвіду роботи закладу серед загальноосвітніх навчальних закладів району, висвітлити досвід роботи у районній газеті «Нове життя» та на офіційних веб-сайтах закладів.

                                               Термін – до 01 грудня 2015 року

При проведенні обліку дітей та підлітків шкільного віку забезпечити до 10 вересня виконання пункту 10 Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня   2000 року № 646, щодо надання до відділу освіти районної державної адміністрації довідок з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту у іншому закладі.

                                                         Термін – у 2016 році

Створити на шкільних веб-сайтах рубрики «Накази про переведення та вибуття учнів» та забезпечити систематичне і вчасне висвітлення наказів про переведення та вибуття учнів. Надати електронне посилання рубрики «Накази про переведення та вибуття учнів» відділу освіти районної державної адміністрації.

                                                        Термін – до 05 листопада 2015 року

Могилі В.А.

Ознайомити відповідального працівника виконкому селищної ради з Інструкцією з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, з метою вчасного проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку.

                                                        Термін – до 30 жовтня 2015 року

Єльцовій Р.М., Могилі В.А.,  Кобцю Ю.Д., Хураскіній А.А., Чернявській Ж.Е., Чмирь Т.М.

Надати відділу освіти районної державної адміністрації довідки з місця навчання тих учнів, які здобувають освіту у іншому закладі, в повному обсязі.

                                                       Термін – до 05 листопада 2015 року

Костюковій І.О.

Завершити облаштування внутрішнього санвузла.

                                                       Термін – до 01 грудня 2015 року

Павленку В.С.

         Контролювати

ремонт примусових витяжок у харчоблоці Новомиколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

 доукомплектування Благодатненської, Дружбівської, Новомиколаївської, Шотівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з  встановленими нормами;

укладання угоди на випадок евакуації учнів та персоналу Першотравневої

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у разі надзвичайної ситуації;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі  І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами;

проведення ремонту витяжної шафи у кабінеті хімії Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

заміну дерев’яного електричного щита у харчоблоці Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на металевий.

                                              Термін – до виконання

Могилі В.А., Єльцовій Р.М.

Поліпшити матеріально-технічну базу  спортивних залів.    

                                               Термін – до 01 січня 2016 року                       

Вести контроль за станом викладання фізичної культури та спортивно-масової роботи.      

                                             Термін – постійно                         

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (23.10.2015)
Переглядів: 374 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz