П`ятниця, 10.05.2024, 12:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Матеріали нарад

Матеріали наради з керівниками закладів освіти (28.04.2015 року)

Про хід виконання у загальноосвітніх

навчальних закладах району

комплексної програми профілактики

злочинності в Іванівському районі на

2011-2015 роки, затвердженої

рішенням ІІ сесії районної ради

VІ скликання від 23 грудня 2010 року № 31

 

На виконання комплексної програми профілактики злочинності в Іванівському районі на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням ІІ сесії районної ради VІ скликання від 23 грудня 2010 року № 31, проведено певну роботу.     

Складено спільний план діяльності з правоохоронними органами, службою у справах дітей районної державної адміністрації, виконкомами селищної, сільських рад з профілактики бездоглядності, безпритульності, правопорушень, злочинності та інших негативних явищ серед дітей району на 2015 рік. Загальноосвітніми навчальними закладами укладено угоди про співпрацю з кримінальною міліцією.

Кількість дітей, які перебувають на внутрішньошкільному обліку, вжиті профілактичні заходи стосовно таких дітей:

кількість дітей, які перебувають на внутрішньошкільному обліку

які вжиті профілактичні заходи стосовно таких дітей

9

За кожною дитиною закріплено вчителя-наставника. Дітей залучено до гурткової роботи (6 – у шкільних гуртках, 3 – у гуртках позашкільних навчальних закладів). З дітьми працюють психологи. Проводяться індивідуальні бесіди з дільничними інспекторами. Проведено рейди з працівниками виконкомів сільських рад, бесіди з батьками.

Причини перебування неповнолітніх на обліку:

кількість неповнолітніх, які перебувають на обліку як такі, що схильні

до протиправної (девіантна) поведінки

вживання алкогольних напоїв

наркотичних речовин

психотропних речовин

пропуску занять

5

-

-

-

4

Кількість дітей, схильних до правопорушень, яких охоплено позашкільною освітою на базі позашкільних навчальних закладів:

кількість дітей, схильних до правопорушень, негативних явищ, в районі (всього)

з них, охоплено позашкільною освітою (всього)

 

всього

за напрямками

художньо-естетичного напрямку

спортивного

9

3

2

1

         У загальноосвітніх навчальних закладах з метою правоосвітньої роботи проведено години спілкування «Я і мої права», «Підліток і право», «Закон і ми», «Реалізація прав людини у сучасному українському суспільстві», «Знай свої права і обов’язки», «Нехай панують на землі добро і справедливість», «Правова абетка школяра», засідання «круглого столу» «Істрія виникнення прав людини», «Правове виховання. Пустощі і кримінальна відповідальність»,  «Громадянином бути зобов’язаний», гру-подорож «Мої права на право», турнір знавців права «Магістри юстиції», лекції «Реалізація прав людини у сучасному українському суспільстві», «Правопорушення. Закон. Відповідальність», «Право і справедливість», показ і обговорення фільмів «Злочин та покарання», «Я і мої права», «Права дитини в нашій державі», «Я – дитина маю права». У шкільних бібліотеках оновлено постійні виставки літератури з правової освіти «Правові знання школярам, батькам», «Права дитини не забудь, уважним завжди й всюди будь», «Декларація прав людини», «Права і свободи людини – найвища цінність».

         Зосереджено діяльність педагогічних колективів загальноосвітніх,   позашкільних навчальних закладів на проведенні профілактичної роботи щодо вживання тютюну, алкоголю, наркотиків: відділом освіти районної державної адміністрації видано наказ від 04 березня 2013 року № 36 «Про затвердження плану заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними», проведено години спілкування «Підлітки. Куріння. Алкоголь», «Шкідливі звички», «У здоровому тілі – здоровий дух», «Абетка здоров’я», «Наше здоров’я залежить від нас самих», «Здоров’я від… і до…» «Бережи себе з молоду», проекти «Молодь проти насильства», усний журнал «Пиво – шкідливе чи корисне?», бесіди «Бути здоровим модно», «Що дають нам слабоалкогольні напої?», лекторії з формування педагогічної культури батьків «Пиво і слабоалкогольні напої – шкідливо для дитини», тренінги «Не будь собі ворогом!», «Шлях до здоров’я», засідання «круглого столу» «Навчися сказати – «Ні»!», диспути «Наркоманія. Бути їх чи ні?», урок з основ здоров’я «Кроки до здоров’я».

        Використовуються інтерактивні педагогічні технології, зокрема, ділові та рольові ігри, моделювання життєвих ситуацій, суспільних процесів та процедур, дискусії, робота в малих групах на уроках правознавства та в позакласній діяльності: проведено уроки «Повага до себе та інших» з використанням завдань «Розв’яжи ситуацію», урок-суд «Світ юридичних професій», урок-роздум «Яким життєвим цінностям я віддаю перевагу» з використанням ІКТ, дискусію «Фізична краса не постійна, моральна – відносна, духовна - вічна», рольову гру «Право на життя».

        У 2014/15 навчальному році у Трохимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів продовжується вивчення факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ» в рамках національного проекту «Школа дружня до дитини», введено факультатив «Психологія спілкування», у Новодмитрівській, Новосеменівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів, Іванівській гімназії – вивчення предмету психологія.

        Здійснюється моніторинг ризиків серед дітей та учнівської молоді, визначаються причини тривожності та агресивності шляхом проведення анкетування та тестування учнів. Учні залучаються до «Шкільної медіації», «Кола прийняття рішень».

         З метою забезпечення своєчасного взаємоінформування між навчальними закладами та органами внутрішніх справ про негативні явища в учнівському середовищі, виявлення сімей, де батьки є хворими на алкоголізм, наркоманію, з асоціальною поведінкою, вчиняють насильство стосовно дітей, втягують їх в пияцтво та злочинну діяльність, порушують права дітей на сайті відділу освіти районної державної адміністрації та у районній газеті «Нове життя» № 8 від  27 лютого 2015 року опубліковано телефонні номери Національної дитячої «гарячої лінії» та Національної «гарячої лінії» з попередження домашнього насильства, злочинності, торгівлі людьми та гендерної дискримінації. На шкільних сайтах розміщено телефонні дані оперуповноваженого кримінальної міліції у справах дітей Нижньосірогозького РВ УМВС України у Херсонській області лейтенанта міліції Басавра А.А.

         Педагогічні колективи беруть участь у висвітленні в засобах масової інформації питань соціального і правового захисту дітей, створення сприятливих умов для їх фізичного, соціального і духовного розвитку, профілактики злочинності, алкоголізму та наркоманії серед дітей. У районній газеті «Нове життя» висвітлено: № 4 від 06 лютого 2015 року – «Правова освіта в дитячому садку», № 5 від 13 лютого 2015 року – «Вчимося бути толерантними», № 7 від 27 лютого 2015 року – «Крок до здоров’я», № 9  від  13 березня 2015 року - «Здорова дитина – здорова країна», «Права та обов’язки дитини – громадянина України».

         Поряд з тим, у ІІ семестрі 2014/15 навчального року без поважних причин було пропущено понад 10 днів навчальні заняття учнем Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Харченком Д. З метою повернення учня до навчання дирекцією надано повідомлення до відділу освіти та служби у справах дітей районної державної адміністрації, клопотання до Іванівської селищної ради, адміністрацією школи та класним керівником відвідано домівку учня. Станом на 30 березня 2015 року Харченка Д. було повернуто до навчання.

 

ПРОПОНУЮ:

 

Керівникам загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів:

1. У разі відсутності учня понад 10 днів без поважних причин складати відповідний акт та надсилати його до відділу освіти районної державної адміністрації з метою повідомлення про це служби у справах дітей районної державної адміністрації.

2. До 25 травня 2015 року проаналізувати на педагогічних радах систему роботи з профілактики правопорушень у контексті взаємозв’язків роботи з учнівським, педагогічним, батьківським колективами, правоохоронними органами, іншими відповідними установами та організаціями.

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації                                     Л.І.Шикуленко

 

Про підсумки  участі учнів

загальноосвітніх навчальних закладів

району у Всеукраїнському

конкурсі-захисті науково-дослідницьких

робіт учнів – членів Малої академії

наук України у 2014/15 навчальному році 

                                    

12 грудня 2014 року відбувся І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів районного наукового товариства «Ерудит».

На початок навчального року кількість (за заявками) учнів-слухачів наукового товариства «Ерудит» становила 31 чоловік (6-11 клас). Кількість учнів 9-11 класів, які безпосередньо по Положенню мають право брати участь у конкурсі-захисті – 22 учасники.

Активізувати науково-дослідницьку пошукову роботу з учнями слід у Новомиколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів (три останні роки не беруть участі у конкурсі), Нововасилівському навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Шотівській, Дружбівській, Любимівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів (із 7 зареєстрованих слухачів МАН тільки 1 учасник).

На низькому рівні ведеться робота по залученню учнів до науково-дослідницької роботи у Іванівській гімназії, де із 354 учнів, всього 3 учні займаються в МАН, з 29 основних педпрацівників - 16 мають вищі категорії (звання), і де науково-дослідницька робота має бути невід’ємною складовою життєдіяльності гімназії.

 У І етапі конкурсу-захисту взяли участь 16 учнів-манівців. Переможцями стали 9 учнів: з Іванівської гімназії - 2 учні (Гетало Катерина, 9 клас; Кондрашова Вікторія, 9 клас); Трохимівської – 3 учні (Юрченко Ангеліна,       10 клас; Крилова Яна, 11 клас; Гапонова Людмила, 11 клас); Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 –  2 учня (Жданова Вікторія, 9 клас; Потапова Владислава, 9 клас); Воскресенської – 1 учень (Карплюк Валентина, 10 клас); Благодатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – 1 учень (Борщевська Влада, 10 клас).

Щороку у закладах освіти проводяться інтелектуальні турніри: «Інтелект року», «Учень року», «Лідер року», «Талант року», «Спортсмен року».

Учні залучаються до проведення турнірів з шахів, шашок, тенісу. Учні Воскресенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів стали переможцями районних змагань з настільного тенісу, футболу (І місце); Першотравневої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів - у спортивно-патріотичній грі «Джура»; Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – з волейболу.

          Талановиті та обдаровані учні взяли участь у Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах:

  •  у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» – всього учасників 108, з них: 56 – відмінних результатів,  127 – добрих;
  • Всеукраїнській грі «Геліантус» – всього учасників 25, нагороджено з біології – 10 учнів, дипломами ІІІ ступеня нагороджено 29 учнів, ІІ ступеня – 38 учнів, І ступеня – 2 учня, абсолютні переможці – 2 учня;
  • Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер». Всього учасників – 76, з них 37 учнів отримали добрий результат, 12 – відмінний, решта-учасники;
  • Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» – всього учасників 344, переможців регіонального рівня – 29 учнів: дипломи ІІІ ступеня отримали 47 учнів, ІІ ступеня 37 учнів, І ступеня – 40; переможців всеукраїнського рівня 69 учнів.

У 2014 році у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня-2014» взяли участь 112 учнів із 8 шкіл. «Відмінний» результат отримали 25 учнів (22 %), «добрий» – 47 учнів (42 %), учасників без відзнак – 40 учнів (36 %). Кращі результати виявили учні Іванівської гімназії (3 учня – «добрий»;  25 –  «відмінно»).

У природничому інтерактивному конкурсі «Колосок» взяли участь – 206 учнів із 11 шкіл. Сертифікати «Золотий колосок» отримали –  80 учнів.

Сертифікати «Срібний колосок» у номінації «Найкращий читач і юний географ» отримали – 68 учнів; у номінації «Твоє здоров’я» – 72 учня; у номінації «Сонячна сім’я і Пори року» – 20 учнів. Сертифікати учасника конкурсу отримали 35 учнів. Кращих результатів досягли учні Балашовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (6 «золотих» сертифікатів із 7 учасників), Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (8 «золотих» сертифікатів із 9 учасників), що становить майже 100 %. Найгірші результати  в

учнів Іванівської гімназії: всього 6 «золотих колосків» із 58 учасників (10 %). У ІІ Всеукраїнському конкурсі есе «Я-європеєць» Куликова Ліза, учениця Любимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, посіла ІІ місце в обласному етапі.

У V Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» у 2014 році взяли участь учні Трохимівської та Любимівської загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів.

У обласному конкурсі шкільних та студентських творів «Літопис історії» взяли участь 3 учня:

 Тишковець Віктор (Воскресенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів), Середа Олександр (Нововасилівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»), Юрченко Ангеліна (Трохимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів), яка стала переможцем районного етапу та учасником обласного етапу.

Другий регіональний літературний конкурс імені Ю.К.Голобородька проходив з жовтня 2013 по лютий 2014 року. Учасниками його стали: Сагалюк Вікторія (Благодатненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступені); Кутіщева Валентина (Воскресенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів); Ємельянова Катерина (Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів); Середа Олександр (Нововасилівський  навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»), Фесик Юлія (Новосеменівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступені) та Шикуленко Юлія, учениця Новосеменівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка стала переможцем районного етапу зазначеного конкурсу.

Інформація про досягнення здібних та обдарованих учнів розміщується у шкільних інформаційних куточках, на шпальтах районної газети «Нове життя», на сайтах шкіл (Новосеменівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Іванівська гімназія). У Трохимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів протягом 2014 року надруковано 19 матеріалів про різні аспекти роботи зі здібними та обдарованими учнями (6 публікацій у газеті «Нове життя», 12 – на сайті закладу).

         Виходячи з вищезазначеного

 

ПРОПОНУЮ:

 

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів до 05 травня 2015 року:

1. Проаналізувати підсумки участі учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України у 2014/15 навчальному році.

2. Розробити та затвердити заходи, спрямовані на удосконалення науково-дослідницької роботи з обдарованою учнівською молоддю. Зокрема, включити до таких заходів наступні аспекти:

         - Здійснювати аналіз роботи педколективу зі здібними та обдарованими учнями.

          - Проводити моніторинг участі учнів в І, ІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, інших дослідницьких конкурсах.

          - Внести до шкільного контролю питання роботи з обдарованими та здібними учнями щодо підготовки їх до науково-дослідницької, пошукової, експериментальної роботи.

          - Ефективно використовувати варіативну складову робочих навчальних планів для підготовки учнів до дослідницької, пошукової діяльності.

          - Постійно запроваджувати  ІТ технології у навчально-виховний процес.

          - Провести у загальноосвітніх навчальних закладах конкурс дитячих проектів «І синє небо, і жовте колосся» та оприлюднити кращі дитячі проекти на сторінках районної газети «Нове життя», обласних  видань.

          - Залучити учнів-слухачів до навчання в очно-заочній школі для здібної учнівської молоді «Юний дослідник», участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі для учнів 5-11 класів «Ман-Юніор Ерудит», Всеукраїнському конкурсі дослідницьких робіт (екологічний напрям) для учнів 6-8 класів.

          - Проводити семінари-практикуми для вчителів щодо ознайомлення з вимогами виконання завдань контрольних робіт з навчальних дисциплін, оформлення матеріалів науково-дослідницьких робіт.

          - Залучати усіх здібних, обдарованих учнів до роботи у гуртках, факультативах.

          - Забезпечувати участь учнів у районних, обласних творчих конкурсах.

          - Розробити систему матеріального та морального заохочення учнів та вчителів, які працюють з ними.

          - Розглядати питання організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних методичних об’єднань учителів, педагогічних радах, нарадах при директору.

 

Методист комунальної установи

«Іванівський районний методичний кабінет»                                                                        Г.Ф.Сницарь

 

За   результатами  наради   при   начальнику   відділу   освіти  районної державної адміністрації з керівниками закладів освіти дані

 

ДОРУЧЕННЯ:

 

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів

У разі відсутності учня понад 10 днів без поважних причин складати відповідний акт та надсилати його до відділу освіти районної державної адміністрації з метою повідомлення про це служби у справах дітей районної державної адміністрації.

                                                          Термін – у разі потреби

 

Проаналізувати на педагогічних радах систему роботи з профілактики правопорушень у контексті взаємозв’язків роботи з учнівським, педагогічним, батьківським колективами, правоохоронними органами, іншими відповідними установами та організаціями.

                                                                Термін – до 25 травня 2015 року

Проаналізувати підсумки участі учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України у 2014/15 навчальному році.

                                                          Термін - до 05 травня  2015 року

 

Розробити та затвердити заходи, спрямовані на удосконалення науково-дослідницької роботи з обдарованою учнівською молоддю. Зокрема, включити до таких заходів наступні аспекти:

         - Здійснювати аналіз роботи педколективу зі здібними та обдарованими учнями.

          - Проводити моніторинг участі учнів в І, ІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, інших дослідницьких конкурсах.

          - Внести до шкільного контролю питання роботи з обдарованими та здібними учнями щодо підготовки їх до науково-дослідницької, пошукової, експериментальної роботи.

          - Ефективно використовувати варіативну складову робочих навчальних планів для підготовки учнів до дослідницької, пошукової діяльності.

          - Постійно запроваджувати  ІТ технології у навчально-виховний процес.

          - Провести у загальноосвітніх навчальних закладах конкурс дитячих проектів «І синє небо, і жовте колосся» та оприлюднити кращі дитячі проекти на сторінках районної газети «Нове життя», обласних  видань.

          - Залучити учнів-слухачів до навчання в очно-заочній школі для здібної учнівської молоді «Юний дослідник», участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі для учнів 5-11 класів «Ман-Юніор Ерудит», Всеукраїнському конкурсі дослідницьких робіт (екологічний напрям) для учнів 6-8 класів.

          - Проводити семінари-практикуми для вчителів щодо ознайомлення з вимогами виконання завдань контрольних робіт з навчальних дисциплін, оформлення матеріалів науково-дослідницьких робіт.

          - Залучати усіх здібних, обдарованих учнів до роботи у гуртках, факультативах.

          - Забезпечувати участь учнів у районних, обласних творчих конкурсах.

          - Розробити систему матеріального та морального заохочення учнів та вчителів, які працюють з ними.

          - Розглядати питання організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних методичних об’єднань учителів, педагогічних радах, нарадах при директору.

                                                          Термін - до 05 травня  2015 року

 

Єльцовій Р.М.,

Петрову Ю.О.,

Черткову В.І.

Організовувати проведення у навчальних закладах зустрічей з  учасниками антитерористичної операції на сході країни та волонтерами, які допомагають українським військовим.

                                                          Термін – до 25 травня 2015 року

 

Чигрину В.А.

         Контролювати

ремонт примусових витяжок у харчоблоці Новомиколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

доукомплектування Благодатненської, Дружбівської, Новомиколаївської, Шотівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів первинними засобами пожежогасіння згідно з  встановленими нормами;

укладання угоди на випадок евакуації учнів та персоналу Першотравневої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у разі надзвичайної ситуації;

стан встановлення у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів автоматичної пожежної сигналізації та обробку горища школи вогнестійкими розчинами;

проведення ремонту витяжної шафи у кабінеті хімії Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

заміну дерев’яного електричного щита у харчоблоці Шотівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на металевий.

                                              Термін – до виконання

 

Гнідаш Н.О.

         Передбачити кошти для забезпечення належного протипожежного захисту навчальних закладів.

                                              Термін – при корегуванні бюджету

 

Костюковій І.О.

Завершити роботи з облаштування внутрішнього санвузла.  

                                              Термін – до 25 травня 2015 року

 

 

Начальник відділу освіти

районної державної адміністрації                                      Л.І.Шикуленко

 

 

Категорія: Матеріали нарад | Додав: Відділ (20.04.2015)
Переглядів: 338 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz