Неділя, 28.04.2024, 01:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Матеріали наради керівників закладів освіти (23 жовтня 2012 року)
Іванівська районна державна адміністрація
 Відділ освіти
 
 23.10.2012                               Нарада керівників закладів освіти
 
Про хід виконання плану заходів з профілактики
травматизму невиробничого характеру в районі,
затвердженого розпорядженням голови
районної державної адміністрації від 24 грудня
2007 року № 686, в Новодмитрівській
загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
 
            Відповідно до плану роботи відділу освіти районної державної адміністрації проведено перевірку стану безпеки життєдіяльності у Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. Персоналом школи проводиться робота по виконанню Закону України «Про охорону праці», створенню в структурних підрозділах і на кожному робочому місці безпечних умов навчання і праці, попередження нещасних випадків. Питання профілактики травматизму стоять на постійному контролі. З даного питання систематично проводиться робота з батьками. Так у вересні 2012 року на батьківських зборах розглянуто питання «Безпека життєдіяльності дитини вдома, на вулиці, на відпочинку, в громадських місцях». Навчальний заклад в цілому забезпечений законодавчими, нормативними актами з питань безпеки життєдіяльності. Згідно з вимогами типового «Положення про навчання, з питань охорони праці», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 17 лютого 1999 року № 27 проводяться інструктажі з працюючими та учнями. Проведення інструктажів реєструється у відповідних журналах встановленої форми.
        Поряд з плановими інструктажами проведено позаплановий інструктаж з працівниками та учнями школи. Облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності реєструється в класних журналах з 1 по 11 класи класними керівниками. З усіма працівниками, які приймаються на постійну або тимчасову роботу проводиться вступний інструктаж. Інструктаж проводиться згідно розробленої програми і реєструється у журналі встановленого зразка. При цьому прийняті на роботу працівники отримують посадову інструкцію відповідно до займаної посади, в якій передбачено дотримання правил техніки безпеки.
         Згідно Положення про дружини юних пожежних в школі створено дружину юних пожежників. У вересні 2012 року проведено Тиждень пожежної безпеки в школі. Щомісячно вчителі української мови пишуть профілактичні диктанти, класні керівники виготовляють методичні бюлетені з безпеки життєдіяльності. Виховні плани класних керівників містять розділ «Охорона життя і здоров’я дітей». В шкільній бібліотеці оформлено постійно діючу виставку літератури з охорони життя та здоров’я «Твоя безпека».
         Протягом останніх років в навчальному закладі не зареєстровано жодного випадку травматизму дітей під час навчально-виховного процесу та працівників під час виконання ними своїх посадових обов’язків. У закладі розроблено та вивішено на видних місцях плани приміщень з нанесенням шляхів евакуації та план евакуації учнів у разі виникнення пожежі. Проводяться інструктажі з пожежної безпеки.
           Проте, в організації роботи з питань протипожежного захисту мають місце недоліки. Найбільш характерним недоліком з питань пожежної безпеки є недостатня забезпеченість закладу первинними засобами пожежегасіння. Недоукомплектовані аптечок в кабінетах підвищеної небезпеки. У кабінеті хімії не функціонує витяжна шафа, що робить неможливим проведення деяких дослідів. Не оброблене горище школи вогнестійкими розчинами. Відсутня автоматична пожежна сигналізація.
 
          Рекомендації
         1. Укомплектувати навчальний заклад первинними засобами пожежегасіння згідно встановлених норм.
                                                                                    До 01 листопада 2012 року
          2. Провести ремонт витяжної шафи у кабінеті хімії.
                                                                                    До 01 листопада 2012 року
          3. Доукомплектувати аптечки в кабінетах підвищеної небезпеки.
                                                                                     Негайно
         4. Надати клопотання до відділу освіти щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробки горища школи вогнестійкими розчинами. 
                                                                                     До 01 листопада 2012 року
 
Інженер з охорони праці відділу освіти
районної державної а дміністрації                               В. А. Чигрин
 
 
 
Іванівська районна державна адміністрація
Відділ освіти
 
23.10.2012                Нарада керівників закладів освіти
 
Про стан ефективності роботи щодо
профілактики злочинності та правопорушень
в Любимівській загальноосвітній
школі І - III ступенів
 
       З метою профілактики злочинності та правопорушень серед учнівської молоді, формування правової свідомості та культури дирекція школи веде контроль за виконанням комплексних заходів щодо запобігання злочинності та правопорушень. Дане питання проаналізовано в наказі від 09 листопада 2011 року № 166 «Про стан правового виховання та профілактики негативних проявів у поведінці учнів», від 10 вересня 2012 року № 10 «Про стан роботи з профілактики правопорушень та злочинності серед учнів школи» на нараді при директорі від 25 вересня 2012 року протокол № 08, на засіданні методичного об'єднання класних керівників (протокол № 02 від 26 грудня 2011 року) заслуховувалося питання «Система правової роботи в школі. Аналіз проведення заходів на правову тематику, висновки та пропозиції».
        Здійснюються рейди-чергування вчителів до сільського будинку культури та кафе-бару з метою перевірки позакласної зайнятості учнів. Органи учнівського самоврядування постійно залучаються до роз'яснювальної діяльності з профілактики правопорушень.
        У вересні 2012 року було вивчено психолого-діагностичний стан усіх учнів школи та поповнено банк даних дітей з неблагонадійних сімей. До списку внесено 5 учнів. На цих учнів складено соціальний портрет, спланована індивідуальна профілактична робота.
        У школі діє рада профілактики правопорушень серед учнів. Згідно з планом роботи ради профілактики на 2012/13 навчальний рік у вересні перевірено стан роботи з учнями, які схильні до правопорушень та які потребують підвищеної педагогічної уваги та контролю, за наслідками був складений та затверджений список учнів, що потребують особливого контролю. До роботи з цією категорією учнів були залучені класні керівники, батьки та дирекція школи. Класні керівники систематично відвідують учнів вдома, проводять виховні години та індивідуальні бесіди, залучають їх до суспільно-корисної роботи в позаурочний час, предметних тижнів, до участі в роботі гуртків. Учнів, що потребують особливого контролю, охоплено гуртковою роботою. У школі був проведений Всеукраїнський рейд «Урок». Під час проведення рейду дітей, які б не приступили до навчального процесу, виявлено не було.
           У жовтні 2012 року з метою попередження бездоглядності та правопорушень вивчено матеріально-побутові умови 14 учнів з багатодітних сімей. Спільно з членами батьківського комітету обстежили житлово-побутові умови проживання категорійних дітей. Результати обстеження були висвітлені на раді профілактики. Учнів, які притягувалися б до кримінальної, або адміністративної відповідальності протягом 3-х останніх років не має.
           З метою запобігання злочинності і правопорушень неповнолітніх вчителями проводиться пропаганда правових знань, здорового способу життя на уроках правознавства, основ здоров'я, біології, «Захисту Вітчизни». щомісяця проводяться перейди «Діти вулиці». Результати фіксуються у спеціальному журналі. Встановлено щоденний контроль за відвідуванням школи учнями.
          Щоквартально проводяться зустрічі із старшим дільничним інспектором Супруном С.І. Налагоджена співпраці із комісією у справах неповнолітніх при Любимівській сільській раді. 19 жовтня 2012 року проведено спільне засідання ради профілактики школи та комісією у справах неповнолітніх (протокол № 03). На уроках правознавства, історії учні вивчають розділи Конституції України, знайомляться з вимогами Конвенції ООН про права дитини. Згідно зі Статутом школи, з метою забезпечення єдиних вимог до учнів проводиться виховна робота щодо дотримання правил школи, кодексу честі школи, систематично проводяться шкільні лінійки, на яких аналізується поведінка учнів, які не дотримуються норм порядку.
         Питання профілактики злочинності та правопорушень серед учнів передбачено у виховних планах класних керівників 5-9, 11 класах та вчителів 1-4 класів. До правового виховання дітей активно залучаються батьки. Стан поведінки висвітлюється на батьківських зборах та індивідуальних бесідах класних керівників з батьками. В грудні 2011 року було проведено анкетування серед батьків на тему «Виховання правомірної поведінки дітей». Результати розглянуті на засіданні ради профілактики правопорушень. У січні 2012 року відбулися зустрічі-бесіди з неблагонадійними сім'ями. На засіданнях ради було розглянуто прояви асоціальної поведінки учнів, які мають порушення дисципліни на перервах. Кожного місяця аналізується стан відвідування й заслуховується на раді профілактики та висвітлюється на шкільній лінійці.
         Виходячи з наведеного
 
         ПРОПОНУЮ:
 
          Роботу Любимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з профілактики та правопорушень визнати задовільною.
 
Головний спеціаліст відділу освіти
районної державної адміністрації               А.Хураскіна
 
 
 
Іванівська районна державна адміністрація
Відділ освіти
 
23.10.2012                        Нарада керівників закладів освіти
 
Про стан виконання Інструкції з обліку дітей
і підлітків шкільного віку, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України
 від 12 квітня 2000 року № 646,
у загальноосвітніх навчальних закладах району
 
         На виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, в районі проведено облік дітей і підлітків шкільного віку від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2012 року виповнюється 5 років. Рішенням виконавчих комітетів сільських (селищної) рад визначено території обслуговування та закріплено за загальноосвітніми навчальними закладами району, утворено робочі групи для проведення обліку та районну робочу групу для виконання роботи, пов’язаної з обліком дітей і підлітків шкільного віку у 2012 році, склад якої затверджено розпорядженням голови районної державної адміністрації від 12 березня 2012 року № 146. За станом на 15 серпня 2012 року на території району проживає 122 дитини п’ятирічного віку та 1860 дітей віком від 6 до 18 років. За результатами обліку видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 серпня 2012 року № 432 «Про затвердження списків обліку дітей та підлітків віком від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня 2012 року виповнюється 5 років, що проживають на території району, на 2012/13 навчальний рік». Відповідно до пункту 10 Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646, у загальноосвітніх навчальних закладах району за станом на 05 вересня 2012 року уточнено результати обліку.
          Згідно з абзацом 2 пункту 7 Інструкції списки дітей та підлітків з вадами розумового та фізичного розвитку погоджені з головою районної психолого-медико-педагогічної консультації. За станом на 05 вересня 2008 року дітей та підлітків з вадами розумового та фізичного розвитку 82 чол. Поряд з тим, у ході обліку виявлено ряд недоліків: із порушенням терміну видаються рішення виконавчих комітетів про затвердження списків обліку – Іванівська селищна рада, Новодмитрівська, Фрунзенська, Шотівська сільські ради – після 15 серпня 2012 року, решта сільських рад – у липні 2012 року; невірно складаються списки дітей 5-річного віку; невчасно надаються довідки про нове місце навчання учнів. Потребує удосконалення механізм щодо вчасного встановлення подальшого місця працевлаштування випускників загальноосвітніх навчальних закладів та встановлення місця реєстрації дітей та підлітків.
 
 
Іванівська районна державна адміністрація
Відділ освіти
 
23.10.2012               Нарада керівників закладів освіти
 
Про результати працевлаштування
випускників 9, 11 класів та учнів,
нагороджених медалями за досягнення
у навчанні
 
        У 2012 році випущено 175 учнів 9-х і 124 учні 11 класів. Із 175 випускників 9 класів 114 (65 %) продовжують навчатися в 10 класі, 46 (26 %) – у ПТНЗ, 12 (7 %) – у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. 36 (29 %) випускників 11 класів продовжують навчатися в ПТНЗ, 30 (24 %) – у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, 46 (37 %) у ВНЗ ІІІ-ІУ рівнів акредитації, 10 (8 %) – непрацевлаштовані (осінній призов до Збройних Сил України, декретна відпустка по догляду за дитиною, на обліку у Іванівському центрі зайнятості). Найвищий відсоток вступу випускників до ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації в Іванівській гімназії (68%), Любимівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (50%), Нововасилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (50%), Новодмитрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (42%) (директори Бараняк В.Й., Машкаріна Н.В., Гасаненко Т.В.). Найнижчий відсоток вступу до ВНЗ у Воскресенській ЗОШ І-ІІІ ступенів (14%) (Чертков В.І.). У Дружбівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів із 3 випускників 11 класу жоден учень не вступив до вищого навчального закладу (директор Бондар В.І.).
       Усі учні, нагороджені медалями за досягнення у навчанні, вступили до вищих навчальних закладів.
       Враховуючи зазначене вище
 
       ПРОПОНУЮ:
 
       Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів щороку за станом на 01 вересня надавати довідки про працевлаштування випускників 9, 11 класів.
 
Головний спеціаліст відділу
освіти районної державної адміністрації            А.А.Хураскіна
 
 
Іванівська районна державна адміністрація
Відділ освіти
 
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 4
 наради керівників закладів освіти
 
23 жовтня 2012 року
10.00 год.
смт Іванівка
 
ДОРУЧЕННЯ:
 
        Кидаловій В.В.
 
        Доукомплектувати аптечки в кабінетах підвищеної небезпеки.
                                                    Термін - негайно
        Укомплектувати навчальний заклад первинними засобами пожежогасіння згідно з встановленими нормами.
                                                    Термін – до 01 листопада 2012 року
       Провести ремонт витяжної шафи у кабінеті хімії.
                                                    Термін – до 01 листопада 2012 року
        Надати клопотання до відділу освіти районної державної адміністрації щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробки горища школи вогнестійкими розчинами.
                                                    Термін – до 01 листопада 2012 року
 
        Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів
 
         Надавати довідки про працевлаштування випускників 9, 11 класів.
                                                    Термін - щороку за станом на 01 вересня
 
Начальник відділу освіти
районної державної адміністрації                                                Л.І.Шикуленко
Категорія: Мої статті | Додав: Відділ (22.10.2012)
Переглядів: 410 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz