Неділя, 12.05.2024, 20:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іванівської РДА

Форма входу
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Матеріали засідання колегії відділу освіти РДА (27.05.2014 року)

           Відповідно до плану роботи відділу освіти районної державної адміністрації на травень 2014 року здійснено перевірку стану дотримання вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року № 930 (далі – Типове положення), у Іванівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 та Фрунзенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

       У результаті перевірки виявлено, що кількість педагогічних працівників у Іванівській  загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 становить 20 чоловік, із них  вищу  кваліфікаційну категорію має - 1 вчитель, І  - 15, ІІ - 3, спеціаліст - 1.

         14 % - це вчителі, стаж педагогічної діяльності яких становить 25 років і більше, 34 % - молоді та малодосвідчені вчителі, тобто якісний і віковий склад дуже різноплановий, але враховуючи невисокий показник плинності педагогічних кадрів протягом останніх 5 років (22 %) у школі сформувався досить стабільний  колектив.

           Кількість педагогічних працівників у Фрунзенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів становить 15 чоловік, із них вищу категорію має –  1 вчитель, І – 3 , ІІ – 4, спеціалісти – 2, бакалавр – 1, 9 розряд – 4.

       Головною формою роботи з педагогічними кадрами є проведення щорічної атестації, що регламентується відповідними наказами: Іванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 - організаційний  (наказ від 06 вересня 2013 року № 86) та підсумковий (наказ від 31 травня 2014 року № 16), Фрунзенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - організаційний  (наказ від 01 жовтня 2013 року № 104) та підсумковий (наказ від 28 березня 2014 року        № 16).

         У Іванівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 перед проведенням атестації розроблено та затверджено заходи, індивідуальні плани. Уроки вчителів систематично відвідувалися директором  і заступником.

         У 2013/14 навчальному році в школі атестовано 2 педагогів:  Шип І.В., Аверчеву С.М. (підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»).        

         Учителі мають план індивідуальної підготовки, особисту методичну карту вивчення роботи, з вимогами Типового положення ознайомлені під підпис, вчасно пройшли курсову перепідготовку. Стенд у методичному кабінеті оформлено необхідними матеріалами та документами з питань атестації.

         Поряд з тим,  виявлено, що при  атестації Шип І.В. допущено  порушення, а саме: у трудовій книжці зроблено відмітку про підтвердження кваліфікаційної категорії (що є зайвим).

         Щороку згідно з перспективним планом проводиться атестація у Фрунзенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.   У 2013/14 навчальному році атестувалися Дяконенко І.Д., Бруштеля О.В. (підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст  І категорії»).

       У атестаційних листах Дяконенко І.Д., Бруштелі О.В. виявлено порушення в оформленні, книга протоколів засідання атестаційної комісії надрукована.

         Виходячи із наведеного колегія відділу освіти районної державної адміністрації

 

ВИРІШИЛА:

 

         1. Керівникам загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів: Іванівської № 2  - Могилі В.А., Фрунзенської – Єльцовій Р.М. постійно тримати на контролі терміни проходження працівниками атестації.  

         2. Керівнику Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Могилі В.А. постійно дотримуватися вимог до записів про результати атестації у трудових книжках педагогічних працівників.

         3. Керівнику Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Єльцовій Р.М.:

         3.1. Терміново усунути виявлені недоліки у оформленні особових справ педагогічних працівників.

         3.2. Книгу протоколів засідання атестаційної комісії вести рукописним способом.

        4. Провідному спеціалісту відділу освіти районної державної адміністрації Шикуленко В.О. до 01 червня 2014 року підготувати проект наказу відділу освіти районної державної адміністрації з цього питання.

 

Начальник відділу освіти                                                                   Л.І.Шикуленко

Категорія: Мої статті | Додав: Відділ (22.04.2014)
Переглядів: 333 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz