Забезпечення
кваліфікованими педагогічними кадрами навчальних закладів є одним із основних
напрямків роботи, що потребує постійного контролю з боку відділу освіти
районної державної адміністрації, дирекцій загальноосвітніх шкіл, адже якісний
склад педагогів району у 2013/14 навчальному році слідуючий: 6 % - мають педагогічне звання; 10 %
– педагоги вищої кваліфікаційної категорії;
36 % - І категорії; 15 % – ІІ категорії. В порівнянні з 2012/13
навчальним роком якісний склад педагогів району був слідуючий: 4 % - мали
педагогічне звання; 10 % – педагоги вищої кваліфікаційної категорії; 34 % – І
категорії; 12 % – ІІ категорії.
Початок
2013/14 навчального року порівняно з минулим характеризується зменшенням
плинності педагогічних кадрів.
Залишається
проблемою повернення випускників вузів для відпрацювання на місця. Із 7 учнів,
що навчалися за цільовим направленням, до роботи приступило 2, у минулому році
із 4 – 1, що свідчить про недостатньо профорієнтаційну та індивідуальну роботу
з випускниками шкіл, не врахування нахилів учнів при видачі цільових
направлень. Крім того, потребує ретельного підходу підбір кандидатів на цільові
направлення: у 2013 році учениця Трохимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів (кандидат на цільове направлення) отримала недостатній бал з
профільного предмету за результатами зовнішнього незалежного оцінювання.
Виходячи із
зазначеного вище колегія відділу освіти районної державної адміністрації
ВИРІШИЛА:
1. Взяти до
відома довідку «Про стан кадрової роботи в галузі освіти району, забезпечення загальноосвітніх
та дошкільних навчальних закладів району педагогічними кадрами. Аналіз прибуття
молодих спеціалістів». 2.
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/14 навчальному році
удосконалити роботу щодо відбору обдарованої молоді для видачі цільових
направлень.
3.
Провідному спеціалісту відділу освіти районної державної адміністрації Фунтовій В.О. до 27 вересня 2013 року підготувати проект наказу відділу
освіти районної державної адміністрації з цього питання. Начальник відділу освіти
Л.І.Шикуленко
|