Про план заходів з проведення в Іванівському районі у 2016 році
Року англійської мови
На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 13 грудня 2016 року № 06 «Про план заходів з проведення в Іванівському районі у 2016 році Року англійської мови», відповідно до Указу Президента України від 16 листопада 2015 року № 641/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні»
НАКАЗУЮ:
- Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:
1.1. Затвердити план заходів з проведення в Іванівському районі у 2016 році Року англійської мови (далі - План), що додається.
1.2. Забезпечити їх реалізацію та за результатами щокварталу до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, інформувати відділ освіти районної державної адміністрації.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти
районної державної адміністрації Л.І.Шикуленко
ПЛАН ЗАХОДІВ
з проведення в Іванівському районі у 2016 році Року англійської мови
№ з/п
|
Зміст заходу
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.
|
Проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи щодо популяризації вивчення англійської мови, у тому числі в місцевих засобах масової інформації
|
Протягом
року
|
Керівники загальноосвітніх навчальних закладів
|
2.
|
Забезпечення створення на офіційному сайті відділу освіти районної державної адміністрації тематичного банеру та його наповнення
|
Протягом
року
|
Відділ освіти районної державної адміністрації, керівники загальноосвітніх навчальних закладів
|
3.
|
Організація роботи гуртків з вивчення англійської мови у навчальних закладах району
|
Протягом
року
|
Відділ освіти районної державної адміністрації, керівники загальноосвітніх навчальних закладів
|
4.
|
Проведення із залученням навчальних закладів олімпіад, фестивалів, конкурсів та інших заходів, спрямованих на заохочення різних вікових груп населення до вивчення англійської мови, підвищення рівня володіння нею
|
Протягом
року
|
Відділ освіти районної державної адміністрації, керівники загальноосвітніх навчальних закладів.
|
|