ОСНОВНІ ЗАХОДИ ПЛАНУ
роботи відділу освіти районної державної адміністрації
на червень 2018 року
Робота колегії відділу освіти районної державної адміністрації
Про підготовку закладів освіти району до 2018/19 навчального року;
|
|
|
Про стан виконавської дисципліни працівників відділу освіти районної державної адміністрації та керівників закладів освіти щодо виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Департаменту освіти, науки та молоді обласної державної адміністрації, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій;
|
|
|
Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2018 року;
|
|
|
Про підсумки допризовної підготовки юнаків у закладах загальної середньої освіти району у 2017/18 навчальному році;
|
|
|
Про стан роботи з цивільного захисту населення в закладах освіти району.
|
|
|
Робота з педагогічними, керівними кадрами та громадськістю
Звітування керівників закладів освіти перед громадськістю.
|
12, 14 червня
|
Керівники закладів освіти
|
VІІІ. Районні заходи, організація проведення державних та професійних свят, інших культурно-мистецьких заходів, координація дій з установами, громадськими організаціями
Відкриття пришкільних таборів з денним перебуванням;
|
01 червня
|
Студзінська І.Б.,
керівники закладів загальної середньої освіти
|
Свято до Дня захисту дітей «Мирна країна – щаслива дитина!» (в закладах загальної середньої освіти району);
|
01 червня
|
Керівники закладів загальної середньої освіти
|
Пізнавально-спортивну гру «Ми – туристи» до Дня туризму в центральному парку смт Іванівка;
|
05 червня
|
Пташнік М.І.
|
Заходи до Дня Конституції (в закладах загальної середньої освіти району).
|
27 червня
|
Керівники закладів загальної середньої освіти
|
Робота зі зверненнями громадян
Здійснити виїзд до Шотівської сільської ради з метою прийому громадян за місцем проживання.
|
29 червня о 14.30 год.
|
Шикуленко Л.І.
|
Здійснювати прийом громадян з особистих питань.
|
Щопонеділка 0900 -1800 год.
|
Шикуленко Л.І.
|
Начальник відділу освіти
районної державної адміністрації Л.Шикуленко
|